اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

وزیر راه و شهرسازی:

اعطاى وام مسکن مهر فقط برای ساخت مسکن است

خبرگزاری فارس: علی نیکزاد درباره استفاده برخی ها از وام مسکن مهر برای خرید مسکن اظهار داشت: این وام فقط برای ساخت مسکن است و هیچ گونه وامی با عنوان وام مسکن مهر برای خرید خانه تعلق نمی گیرد و به کسی داده نشده است.

اعطاى وام مسکن مهر فقط برای ساخت مسکن است
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی درباره زمان وضعیت پروژه راه‌آهن غرب کشور به پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت که بخشی از این پروژه باید فایناس و از طریق فاینانس یکی از کشورها احداث شود، البته تلاش می کنیم بخشی از مسیر این راه آهن را تا کرمانشاه توسط وزارت راه و شرکت های داخلی به اتمام برسانیم و ادامه مسیر تا خسروی را فاینانس کنیم.

نیکزاد همچنین در پاسخ به سوالی درباره استفاده برخی از از وام مسکن مهر برای خرید مسکن اظهار داشت: این وام فقط برای ساخت مسکن است و هیچ گونه وامی با عنوان وام مسکن مهر برای خرید خانه تعلق نمی گیرد.
 
وی درباره وضعیت پروژه های مسکن مهر در شهر جدید پرند هم گفت: اگر واحدهای مسکن مهر به طور کامل به اتمام نرسند، به مالکان تحویل داده نمی شوند. پس این که برخی ها می گویند؛ در واحدهای پرند هنگام ورود متقاضیان به خانه های خود کارگران از ورود آنها جلوگیری می کنند، صحت ندارد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: واحدهایی که از سوی پیمانکاران ترکیه در شهر جدید پرند ساخته شده، مدت زمانی است که به اتمام رسیده اما به دلیل مشکلاتی که در زمینه آب و برق دارد، هنوز افتتاح نشده و به مردم تحویل داده نشده است.
 انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول