اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج اسلام و تشیع؛

لوح فشرده نورالثقلین تولید شد

خبرگزاری فارس: لوح فشرده دو زبانه نورالثقلین با هدف ترویج و گسترش اسلام و آموزه‌های شیعی از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و به صورت رایگان عرضه می‌شود.

لوح فشرده نورالثقلین تولید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، کارشناس ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی اظهار کرد: لوح فشرده نورالثقلین با محتوایی عمومی در پنج بخش تدوین شده است.
اکبر پوستچیان نورالانوار2/2، نورالجنان، فیش تبلیغ، قرآن در word و محافظ صفحه نور را از بخش‌های متنوع این لوح فشرده عنوان کرد.
مدیر پایگاه نورسافت مجموعه آموزشی نرم‌افزارهای نور را از برنامه‌های دیگر این لوح فشرده برشمرد و افزود: معرفی و آموزش مجموعه نرم‌افزارهای تولیدی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به صورت چند رسانه‌ای با هدف تسهیل در استفاده کاربران در این لوح فشرده قرار گرفته است.
وی ضمن معرفی نرم افزار نورالانوار2/2 گفت: نورالانوار یا نرم‌افزار جامع قرآن کریم مشتمل بر متن کامل قرآن، ترتیل خوانی، پنج ترجمه فارسی، هشت ترجمه به زبان‌های مختلف، 58 جلد کتاب تفسیر همراه با امکانات جستجو در متن و ریشه، ارتباط قرآن با احادیث، نگارخانه، لغتنامه و... است.
پوست چیان نورالجنان را نیایشنامه جامع چند رسانه‌ای توصیف و اظهار کرد: مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه به صورت گویا همراه با 67 عنوان کتاب در موضوع دعا و اخلاق در این برنامه موجود است.
وی برنامه فیش تبلیغ را یکی دیگر از عناوین لوح فشرده نورالثقلین معرفی و عنوان کرد: امکان فیش‌برداری به صورت متن و صوت، ثبت مشخصات، جست‌وجوی اطلاعات به صورت کلمه‌ای و ترکیبی، همراه با خروجی اطلاعات با پسوندهای متنوع از جمله قابلیت های برنامه فیش تبلیغ است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه رایگان این لوح فشرده به نمایشگاه دائمی مرکز نور واقع در قم، بلوار جمهوری اسلامی، ساختمان نور مراجعه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول