اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عموئیان خبر داد:

اعزام پینگ‌پنگ‌بازان قمی به پیکارهای آزاد کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از اعزام پینگ‌پنگ قمی به پیکارهای آزاد و رده‌بندی بزرگسالان کشور خبر داد.

اعزام پینگ‌پنگ‌بازان قمی به پیکارهای آزاد کشور
محمد عموئیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه یزد میزبان پینگ‌پنگ‌بازان سراسر کشور شده است، اظهار کرد: مسابقات آزاد و رده‌بندی پینگ‌پنگ دسته سوم رده سنی بزرگسالان کشور از سیزدهم مهر ماه در یزد آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون پینگ‌پنگ این مسابقات از سیزدهم تا پانزدهم مهر ماه در سالن ورزشی شهید صدوقی برگزار می‌شود و پینگ‌پنگ‌بازان سراسر کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: مرحله مقدماتی بخش آزاد این دوره از رقابت‌ها بصورت دوره‌ای و مرحله نیمه نهایی به‌ صورت حذفی برگزار می‌شود و در پایان 9 نفر برتر به مسابقات دسته سوم راه پیدا می‌کنند و با هفت پینگ‌پنگ‌باز حاضر در دسته سه به‌صورت دوره‌ای مسابقه می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات دسته سوم پینگ‌پنگ‌ بزرگسالان کشور، نفرات اول الی نهم به دسته دوم پینگ‌پنگ کشور صعود خواهند کرد و در پایان این رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم دسته سوم پینگ پنگ کشور مدال قهرمانی اهدا می‌شود.
عموئیان در ادامه به رقابت‌های آزاد و رده‌بندی دسته برتر نونهالان کشور نیز اشاره و عنوان کرد: مسابقات آزاد نونهالان کشور با حضور 96 ورزشکار از 26 استان در گرگان برگزار شد و پینگ‌پنگ‌بازان در 32 گروه با هم به رقابت پرداختند و در نهایت 12 نفر راه یافته به رده‌بندی دسته برتر مشخص شدند.
وی خاطرنشان کرد: علیرضا مسعودی از قم تنها پینگ‌پنگ‌بازی بود که در جدال با حریفان خود در این دوره از مسابقات عملکرد قابل قبولی داشت و موفق شد نام خود را در بین نفرات راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قرار دهد.
دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم اضافه کرد: علیرضا مسعودی از قم در کنار علی نظری از لرستان، آرین خسرونژاد از گلستان، سینا زارعی از همدان، علی بخشی از فارس، حسین ولی‌نژاد از مازندران، ابوالفضل عرشی از تهران، محمد رضا فصیح‌فر از اصفهان، امیر‌حسین عباس‌پور از خراسان جنوبی، عرفان فاخری از آذربایجان غربی، امین احمدیان از تهران و امیر‌محمد توکلی از مرکزی 12 پینگ‌پنگ‌هستند که به همراه مهدی جلیلی از فارس، امیر‌حسین رزاق نیا از مازندران، میلاد بهروزیان خراسان جنوبی، علیرضا آبایی از مرکزی به دست برتر راه یافتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول