اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رقابت 6 تیم والیبال؛

برترین‌های جام شهدای بسیجی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات والیبال جام شهدای بسیجی در شرکت آب و فاضلاب استان ‌با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

برترین‌های جام شهدای بسیجی مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، نخستین دوره مسابقات والیبال جام شهدای بسیجی با شرکت شش تیم در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله نخست این دوره از مسابقات در دو گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بعدی مسابقات راه‌پیدا کردند و در ادامه مسابقات به صورت حذفی با یکدیگر دیدار کرده و در نهایت با برگزاری مسابقات نیمه نهایی و نهایی تیم‌های برتر این دوره از مسابقات مشخص شد.
بر اساس این گزارش تیم‌های مالی (ب) و اداره تعمیرات با برتری مقابل حریفان خود به مسابقه فینال این دوره از رقابت‌ها راه یافتند که در نهایت این تیم مالی (ب) بود که موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد و تیم حراست سوم شد.
مراسم اهدای جوایز تیم‌های برتر این دوره از مسابقات نیز با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: امروز از برکت خون شهیدان و دلاورمردی‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ما می‌توانیم به راحتی در تمام عرصه‌های زندگی از جمله فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی با امنیت خاطر تلاش کنیم.
عبدالحمید توکلی‌بینا همچنین با اشاره به اهمیت ورزش برای سلامت روح و روان،‌ بر ضرورت توجه به امر ورزش همگانی در ادارات تاکید و خاطرنشان کرد: کارمندی می‌تواند در ارائه خدمات به مردم بهتر عمل کند که جسم و روحی سالم داشته باشد که این مهم با ورزش محقق می‌شود.
در پایان این مراسم جوایز تیم‌های برتر توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به سرپرستان و بازیکنان تیم‌ها اهدا شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول