اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دامپزشکی صورت گرفت؛

افتتاح یک واحد بسته‌بندی مرغ صنعتی در اردکان

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان اردکان، یک واحد بسته‌بندی مرغ صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح یک واحد بسته‌بندی مرغ صنعتی در اردکان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، مدیرکل دامپزشکی استان یزد صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از این واحد بسته‌بندی مرغ صنعتی با اشاره به ظرفیت تولید روزانه پنج تن در این واحد اظهار داشت: این واحد از ظرفیت بسته‌بندی یک‌هزار و 500 تن مرغ صنعتی در سال برخوردار است.
علی‌اکبر حدادزاده زیربنای این واحد بسته‌بندی را 580 مترمربع اعلام کرد و افزود: هم‌اکنون 12 نفر در این واحد مشغول به کار شده‌اند و پس از تکمیل و توسعه، زمینه اشتغال 22 نفر دیگر فراهم خواهد شد.
وی از وجود 31 واحد بسته‌بندی مرغ در استان یزد خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 22 واحد فعال هستند و تعداد زیادی واحد بسته‌بندی نیز با حمایت اداره کل دامپزشکی استان در حال احداث است و به زودی در چرخه تولید قرار خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه 60 درصد از تولید مرغ صنعتی استان مازاد بر مصرف است، خاطرنشان کرد: به منظور رفع این مسئله، نیاز است واحدهای بسته‌بندی در سراسر استان احداث و فعال شوند تا مرغ مازاد بر مصرف استان پس از کشتار، بسته‌بندی و با نظارت بهداشتی به سراسر کشور صادر شود.
حدادزاده حمایت از احداث و فعالیت واحدهای بسته بندی را در راستای سیاست‌های کلی سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان دانست و بیان داشت: یکی از وظایف مهم و قانونی این اداره کل، نظارت بر فرآورده‌های خام دامی است.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه استان در حوزه تولید مازاد بر مصرف مرغ صنعتی، بحث بسته‌بندی مرغ در راستای تامین زیرساخت‌هاست و درحوزه وظایف این اداره کل قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول