اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

تنها مشکل در شهرک الغدیر تامین برق است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: تنها مشکل در شهرک الغدیر تامین برق است که اگر این مشکل حل شود زمین‌های شهرک آماده واگذاری است.

تنها مشکل در شهرک الغدیر تامین برق است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جعفر فرشچی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در دور دوم سفر استاندار قم به بخش مرکزی برگزار شد، با اشاره به اینکه در بخش مرکزی قم دو شهرک صنعتی واقع شده است، اضافه کرد: در شهرک صنعتی قنوات 40 هکتار زمین پیش بینی کرده‌ایم که 90 درصد کار آماده شده است و شبکه توزیع برق و زیرسازی راه ورودی از جاده قم گرمسار این شهرک در حال تکمیل است.
وی با اشاره به اینکه در این پروژه پیمانکار برق برای اجرای خط انتقال و توزیع انتخاب شده است، گفت: تنها موضوع تامین آب شهرک صنعتی قنوات است که اگر این مشکل حل شود می‌توانیم نسبت به واگذاری زمین‌ها اقدام کنیم.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: همچنین در این در شهرک روسازی آسفالت و شبکه روشنایی در صورت مساعدت استان اجرایی خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرک نمونه الغدیر تاکید کرد: به این شهرک 30 لیتر آب بر ثانیه تخصیص یافته است.
فرشچی با اشاره به اینکه 864 هکتار از زمین‌های شهرک تملک شده است، گفت: در 100 هکتار از زمین‌های این شهرک عملیات زیرسازی و آماده سازی در حال اجرا است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: تنها مشکل در شهرک الغدیر تامین برق است که اگر این مشکل حل شود زمین‌های شهرک آماده واگذاری است.
استاندار قم در ادامه سخنان مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی با تاکید بر اینکه باید واگذاری شهرک صنعتی قنوات تا پایان سال آغاز شود، گفت: اولویت در واگذاری‌ها باید با مردم منطقه باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکل شهرک الغدیر فقط تامین برق نیست، اضافه کرد: باید پیگیری جدی برای حل مشکلات این شهرک صورت گیرد، چرا که این شهرک نمونه کشوری است و شرکت شهرک‌های صنعتی باید با جدیت پیگیر رفع مشکلات این شهرک باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول