اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

همزمان با نود و دومین سفر استانی هیأت دولت؛

اعضای کابینه به مناطق مختلف استان همدان سفر می‌کنند

خبرگزاری فارس: در ادامه دور چهارم سفرهای استانی و همزمان با نود و دومین سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت 9 عضو کابینه این هفته به شهرها و مناطق مختلف استان همدان سفر می‌کنند.

اعضای کابینه به مناطق مختلف استان همدان سفر می‌کنند
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، هم‌‌زمان با آغاز دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت، 9 نفر از اعضای دولت از روز سه شنبه (12 مهرماه جاری) با سفر به شهرهای مختلف استان همدان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی هیئت دولت، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف استان همدان پیگیری خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، مصطفی محمدنجار؛ وزیر کشور، مرضیه وحید دستجردی؛ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و محمد عباسی؛ وزیر ورزش و جوانان به ترتیب در شهرستان های همدان، ملایر و نهاوند حضور می‌یابند و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

بر این اساس، رضا تقی‌پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان اسد آباد، مجید نامجو؛ وزیر نیرو در شهرستان تویسرکان، ‌صادق خلیلیان؛ وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان بهار حضور خواهد یافت و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار می‌گیرند و در جلسه شورای اداری این شهرها شرکت خواهند کرد.

همچنین، مرتضی بختیاری؛ وزیر دادگستری، عبدالرضا شیخ الاسلامی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمدجواد محمدی زاده؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیگر اعضای کابینه دولت هستند که به شهرستان های کبودرآهنگ، رزن و فامنین سفر خواهند کرد.

همچنین افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی استان همدان از دیگر برنامه‌های سفر اعضای هیئت دولت به شهرستان‌های این استان است، ضمن اینکه هیئت وزیران با سفر به شهرهای مختلف استان همدان در جلسات شورای اداری این شهرستان‌ها نیز حضور خواهند یافت.

از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در نود و دومین سفر استانی که در قالب دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت انجام می‌شود، حضور در جمع مردم استان همدان، سفر به شهرهای مختلف استان و سخنرانی در جمع مردم شهرهای مختلف این استان، شرکت در کارگروه اشتغال، شرکت در جلسه هیئت دولت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزیدگان و مدیران اجرایی استان و همچنین انجام گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم از طریق شبکه استانی خواهد بود.

یادآور می‌شود، سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان همدان، دومین سفر هیئت دولت در قالب دور چهارم سفرهای استانی محسوب می شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول