اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم‌مقام رئیس اوقاف و امور خیریه کشور؛

مدیرکل جدید اوقاف چهارمحال‌و‌بختیاری معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه و سرپرست اوقاف و امور خیریه کشور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری معرفی و منصوب شد.

مدیرکل جدید اوقاف چهارمحال‌و‌بختیاری معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسمی با حضور قائم مقام اوقاف و امور خیریه کشور، مسئول روحانیون سازمان اوقاف کشور، معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان و مدیران استانی معرفی شد.
حکم انتصاب حجت‌الاسلام محمد طباطبایی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری توسط حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی مدیر حوزه علمیه برادران شهرکرد قرائت شد.
در این حکم آمده است: همانا پست و مقام برای تو وسیله‌ای برای کسب آب و نان نبوده بلکه امانتی بر گردن توست، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد امور روحانیون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بنا به این حکم شما به سمت سرپرست اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌شوید.
فاطمی پس از قرائت این حکم با تشکر از استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: حجت‌الاسلام محمد طباطبایی از مدیران متهعد، کاردان و مدافع اوقاف و موقوفات است.
وی ادامه داد: پس از حجت‌الاسلام شوذب شیری مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، این استان نیازمند مدیری متعهد و کاردان بود که حجت‌الاسلام طباطبایی بهترین گزینه برای تصدی این سمت است.
در پایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام شوذب شیری مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تجلیل و حجت‌الاسلام محمد طباطبایی به ‌عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
حجت‌الاسلام شوذب شیری از این پس به‌ عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم به ایفای وظیفه خواهد پرداخت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول