اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در حاشیه سفر به بخش مرکزی:

توسعه متوازن در استان قم دنبال می‌شود‌

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: هدف از سفر به بخش‌های این استان پیگیری توسعه متوازن در تمام نقاط استان است.

توسعه متوازن در استان قم دنبال می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر به بخش مرکزی قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران فارس و صدا و سیما در سخنانی در خصوص اهداف خود از این سفر اظهار کرد: وظیفه مسئولان این است که با سفر به مناطق کمتر توسعه یافته نسبت به رسیدگی و حل مشکلات مردم اهتمام لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به بخش‌ها و نقاط مختلف استان قم افزود: در سال گذشته سفرهایی به بخش‌های مختلف استان قم داشته و امسال در دور جدید این سفرها نسبت به بررسی مصوبات سفرهای قبلی و همچنین تصویب مصوبات جدید تصریح کرد: سال گذشته در سفر به بخش مرکزی قم 62 مصوبه به تصویب رسید که این مصوبات منجر به اجرای 159 پروژه شد.
استاندار قم گفت: از این تعداد مصوبه طراحی شده فقط سه مصوبه اجرایی نشده و تمام پروژه‌های دیگر اجرایی شده و با اجرای این پروژه‌ها روند خوبی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته به تمام بخش‌های استان قم سفر کرده و در هر یک از این سفرها نیز مصوبات مختلفی به تصویب رسیده است، اضافه کرد: در این دوره از سفرها نیز ضمن بررسی مصوبات گذشته، مصوبات جدیدی برای پیشرفت و آبادانی بخش‌های استان خواهیم داشت تا شاهد توسعه‌ای متوازن در تمام بخش‌های استان قم باشیم.
موسی‌پور خاطرنشان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده در سفر سال گذشته به بخش مرکزی 6 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که با تلاش دستگاه‌های مختلف 11 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه سفر مقام معظم رهبری برکات بسیاری داشته است و همه مردم استان از این برکات بهره‌مند می‌شوند، افزود: در قالب توسعه و عمران بخش‌ها از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهیم شد.
استاندار قم در پاسخ به سؤالی در خصوص وجود مشکل آب در بخش مرکزی گفت: مسئله کمبود آب مربوط به تمام استان قم است و با بهره‌برداری کامل از پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم مشکل آب در نقاط مختلف استان از جمله بخش مرکزی برطرف می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: البته پروژه‌های مختلفی در دست اقدام است که امیدواریم که مشکلات در زمینه تامین آب حل می‌شود.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول