اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از دومین سفر استاندار قم به بخش مرکزی

خبرگزاری فارس: استاندار قم پس از گذشت یک سال و نیم از سفر اول بار دیگر به بخش مرکزی سفر کرد تا در جریان روند پیشرفت این بخش قرار گیرد.

گزارش فارس از دومین سفر استاندار قم به بخش مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور استاندار قم در دور جدید سفر خود به بخش‌های استان در سال جاری روانه بخش مرکزی قم شد تا ضمن بررسی مصوبات سفر گذشته خود به این بخش که در اردیبهشت ماه سال گذشته قرار گیرد، به مشکلات و مسائل خاص مربوط به این بخش رسیدگی کند.
وی در بدو ورود خود به بخش مرکزی با حضور در گلزار شهدای این بخش، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس بارگاه امام‌زاده طیب و طاهر را زیارت کرد.
استاندار قم در ادامه سفر خود به بخش مرکزی با حضور در منزل شهید جلالی حضور یافت و با پدر و مادر این شهید دوران دفاع مقدس به گفت‌وگو پرداخت.
وی همچنین در ادامه بازدید خود از این بخش، از پروژه 90 واحدی مسکن مهر بازدید کرد و در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.
افتتاح شرکت گاز و سازمان آتش‌نشانی بخش مرکزی قم از دیگر برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام والسملمین موسی‌پور بود.
استاندار قم همچنین از ستاد نماز جمعه و خانه امام جمعه این شهر بازدید کرده و بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد.
آخرین برنامه سفر استاندار قم به بخش مرکزی حضور در شورای برنامه‌ریزی استان قم بود که در این بخش تشکیل شد و در این شورا مصوباتی در بخش‌های کشاورزی، خدمات، آبرسانی و... برای حل مشکلات بخش مرکزی و شهر قنوات به تصویب رسید.
وی در پایان این سفر بر رسیدگی به مشکلات مردم منطقه تاکید کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت اجرایی شدن این مصوبات اهتمام جدی داشته باشند و با حضور در محل از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه و وضعیت خدمت‌رسانی به مردم قرار گیرند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول