اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر موسسه کوثر ولایت قم:

گسترش بدحجابی توطئه لابی‌های صهیونیستی است‌

خبرگزاری فارس: دبیر موسسه کوثر ولایت با بیان اینکه استکبار و لابی‌های صهیونیستی با عفاف و حجاب در جامعه اسلامی مبارزه می‌کنند، گفت: هدف از این توطئه به زانو در آوردن کشورهای اسلامی است.

گسترش بدحجابی توطئه لابی‌های صهیونیستی است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(ع)، نفسیه حسینی الهاشمی به فعالیت‌های انجام شده در غرفه موسسه کوثر ولایت اشاره و اظهار کرد: در این غرفه جملاتی از پروتکل صهیونیست‌ها و رادیو آمریکا و «همفر» جاسوس انگلیسی برای مقابله با حجاب و عفاف زنان مسلمان ارائه شده است.
وی تصریح کرد: در این غرفه همچنین از جملات رهبر معظم انقلاب، شهدا، بزرگان و جملات ادیبانه در مورد اهمیت و ضرورت عفاف و حجاب با طراحی جذاب به نمایش گذاشته شده تا تأکیدی بر اهمیت مقوله عفاف و حجاب اسلامی به عنوان یکی از کاربردی‌ترین راه‌های مبارزه با دشمن و استکبارستیزی باشد.
حسینی الهاشمی با اشاره به اهمیت پرداختن به مقوله حجاب و عفاف اسلامی ادامه داد: حجاب زنان می‌تواند مانع مستحکمی در برابر تهاجم فرهنگی غرب باشد و مصونیت و نجات زنان به معنای نجات یک جامعه است.
وی گفت: استکبار جهانی و لابی‌های صهیونیستی در پس تهاجمات فرهنگی خود با عفاف و حجاب در جامعه اسلامی مبارزه می‌کنند تا از این طریق کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی را به زانو در بیاورند.
دبیر موسسه کوثر ولایت در ادامه به انجام 18 تحقیق و پژوهش در زمینه‌های گوناگون مانند آسیب‌شناسی جوانان، تولید علم و مدل‌شناسی شخصیت‌های تاریخی چون حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: موسسه کوثر ولایت در بخش‌های مختلفی چون تالیف کتاب و تحقیق و پژوهش در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کند.
وی بیان کرد: در این غرفه همچنین بسته‌هایی حاوی احادیث، آیات و روایات و نیز جملات زیبای ادبی در مورد حجاب و عفاف در میان بانوان توزیع می‌شود.
نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(س) از هفتم تا 16مهر ماه صبح‌ها از 9 تا 12 و عصرها از 16 تا 21 در صحن جوادالائمه(ع) میزبان علاقه‌مندان است.
انتهای پیام،/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول