اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان خبر داد:

ویزیت سرپایی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بیش از یک میلیون و 804 هزار نفر در مرکز و جنوب استان به صورت سرپایی معاینه و تحت درمان قرار گرفتند.

ویزیت سرپایی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زاهدان، منصور شکیبا اظهار داشت: خدمات معاینه و درمان سرپایی علاوه بر اورژانس‌ها و کلینیک‌های بیمارستان‌ها، در خانه‌های بهداشت و درمانگاه‌ها نیز ارائه می‌شود.
وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های کارشناسان حوزه‌های بهداشت و درمان، بیش از 62 درصد مراجعات یاد شده به مراکز بهداشتی درمانی و درمانگاه‌ها بوده است.
شکیبا ادامه داد: افزایش کیفیت خدمات‌دهی به مراجعان، بهسازی اورژانس‌های بیمارستانی و نیز افزایش تجهیزات از جمله اقدامات سامانه بهداشت و درمان استان در راستای ارتقاء رضایتمندی مراجعان بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تاکید کرد: هم اکنون پزشک عمومی در 93 درصد مراکز بهداشتی درمانی مرکز و جنوب استان مستقر است و در حال ارائه خدمات به مراجعان هستند.
وی ادامه داد: از لحاظ تأمین نیروی متخصص در این استان، هم‌اکنون پنج تخصص اصلی جراحی، داخلی، بیهوشی، اطفال، زنان و زایمان در تمامی بیمارستان‌های استان حضور دارند.
وی تصریح کرد: 12 مهر ماه تقسیم نیروهای تخصصی در وزارت بهداشت صورت می‌پذیرد و بر اساس تصمیم‌گیری انجام شده بخشی از نیروهای متخصص به بیمارستان‌های استان اختصاص خواهد یافت.
شکیبا یادآور شد: وجود بخش‌های تخصصی در بیمارستان‌ها و توزیع متخصص بر اساس شاخص‌های جمعیتی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول