اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری اجلاس فلسطین صورت گرفت؛

برگزاری مسابقه آتش و مظلومیت در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری مسابقه نقاشی آتش و مظلومیت همزمان با برگزاری اجلاس فلسطین برای فلسطینیان در فرهنگسرای معراج این سازمان خبر داد.

برگزاری مسابقه آتش و مظلومیت در کاشان
مهدی نادعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: مسابقه آتش و مظلومیت با هدف معرفی حماسه و قیام مردم فلسطین به کودکان و نوجوانان کاشانی با استفاده از ابزار هنر در سطح مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد. 
وی گفت: برگزاری این مسابقه در راستای اشاعه فرهنگ مقاومت و نوعدوستی بین دانش‌آموزان و به منظور همدردی آنها با کودکان فلسطینی صورت گرفت. 
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه هنری با استفاده از مدادرنگی و رنگ و روغن زیباترین برداشت‌های خود را از انتفاضه به ویژه قیام کودکان فلسطینی به تصویر کشیدند.
نادعلی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از این مسابقه هنری خاطرنشان کرد: از میان آثار ارسالی 100 اثر برگزیده در قالب نمایشگاهی برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده و از سه نفر برتر این مسابقه در قالب مراسمی تجلیل شد.
به گفته وی تعدادی از این آثار به همراه نامه‌هایی از دانش‌آموزان کاشانی در قالب نامه‌ای به دوست برای کودکان فلسطینی ارسال می‌شود. 
وی با اشاره به ویژگی‌های رده سنی کودک و نوجوان و تأثیر هنر در انتقال مفاهیم عنوان کرد: امیدواریم برگزاری این گونه برنامه‌ها که رقابت سالم را نیز به همراه دارد بتواند در ایجاد روحیه حماسه و غیرت دینی در کودکان و نوجوانان مؤثر باشد. 
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول