اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌اندازی پایگاه خدمات اجتماعی و سلامت نوزیستی دشتستان

خبرگزاری فارس: پایگاه خدمات اجتماعی و سلامت نوزیستی دشتستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی پایگاه خدمات اجتماعی و سلامت نوزیستی دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در آیین افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی و سلامت نوزیستی دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات اجتماعی و تامین امنیت و آسایش مردم در دنیای امروز اهمیت و جایگاه خاصی دارد و باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش بیشتری کنیم.
حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا افزود: اداره بهزیستی دشتستان تلاش مجدانه‌ای در راستای راه‌اندازی این پایگاه مهم اجتماعی انجام داده و امیدوار هستیم شاهد اعتلای روزافزون این پایگاه و اثربخشی این مرکز باشیم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: پایگاه خدمات اجتماعی با مشارکت معاونت توانبخش بهزیستی و پایگاه سلامت نوزیستی نیز با تلاش معاونت فرهنگی و پیشگیری این سازمان راه‌اندازی شده و انتظار می‌رود تحولی اساسی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ایجاد کند.
علیرضا هوشیار تصریح کرد: زنان و دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار، کودکان بدسرپرست، زوجین متقاضی طلاق، کودکان خیابانی و والدین معتاد و همچنین سایر افرادی که با بحران خانوادگی روبرو هستند از گروه‌های هدف این پایگاه‌های اجتماعی به شمار می‌روند.
وی یادآور شد: تلاش داریم با اولویت‌بندی نیازها نسبت به ارائه برنامه‌های پیشگیرانه توسط پایگاه سلامت نوزیستی اقدام کنیم.
رئیس اداره بهزیستی دشتستان گفت: برپایی کلاس‌های مهارت‌آموزی، برگزاری کلاس‌های آموزش ژنتیک و برپایی نشست‌های مختلف با موضوع آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌ها و اهداف این پایگاه است.
هوشیار بیان داشت: فرماندار دشتستان و سایر مسئولان فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی در تاسیس این پایگاه نقش مهمی داشته‌اند و سپاه شهرستان دشتستان و نیروی انتظامی نیز تلاش خوبی برای این مهم انجام دادند.
وی با اشاره به تلاش‌های بهزیستی برای بهبود شاخص‌های اجتماعی اذعان داشت: کارشناسان و مربیان این نهاد با طرح‌ها و برنامه‌های نوین و کارشناسانه برای بهبود شاخص‌های اجتماعی در این شهرستان اهتمام دارند که نتایج مثبت و خوبی نیز حاصل شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول