اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‏های جشنواره کبوتر حرم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‏های جشنواره ملی داستان‏نویسی کبوتر حرم در استان سمنان معرفی شدند.

برترین‏های جشنواره کبوتر حرم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مشاور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی کبوتر حرم که در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار شد، اظهارکرد: قصه‏گویی امری خطیر و شان خدا است.
محمد حسنی اظهار کرد: داستان‏نویس عالمی را خلق می‏کند و رب آن داستان می‏شود.
وی افزود: اگر خیال ما در راستای الهی باشد، داستان نیز الهی می‏شود و وقتی کبوتر خیال را در حریم قدس رضوی پرواز داده‏اید آنچه که نوشته‏اید داستان الهی می‏شود.
در پایان این مراسم، به نفرات برتر جوایزی اهدا شد که در بخش داستان کوتاه به ترتیب سعید تشکری از خراسان رضوی، سیدابراهیم پیله از کرمانشاه و محمد اسماعیل حاج‏علیان از سمنان مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش داستان مینی‏مال، علی‏محمد عبدالملکی از لرستان نفر اول، طاهره ظفرزاده از تهران نفر دوم و طیبه سیدی از خراسان رضوی نفر سوم را کسب کردند.
در بخش داستان بلند، هیئت داوران اثری را واجد کسب رتبه ندانست اما با توجه به بهبود کمی و کیفی آثار رسیده 12 اثر را شایسته تقدیر دانست.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول