اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

هجرت معصومه(س) پایه‌گذار تشکیل پایگاه علمی تشیع بود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: حرکت حضرت معصومه(س) به سمت ایران مبدا ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه علمی و دینی تشیع و جهان اسلام است.

هجرت معصومه(س) پایه‌گذار تشکیل پایگاه علمی تشیع بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت الاسلام والمسلمین سید‌حسین مومنی در همایش موج بیداری اسلامی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه اظهار کرد: اصل و ریشه تحولات و موج بیداری اسلامی که در کشورهای عربی اتفاق افتاده از حرکت انقلابی حضرت فاطمه معصومه (س) از مدینه به سمت خراسان و انقلاب‌های عظیم مردمی شهر قم ‌علیه رژیم شاهنشاهی نشأت گرفته است.
وی افزود: با توجه به تحلیل‌های صورت گرفته، این موج خروشانی که اکنون در منطقه ‌علیه مستکبران مشاهده می‌شود ریشه در حرکت و نهضت بیداری کریمه اهل بیت (ع) بعد از سفر به ایران دارد.
استاد حوزه علمیه قم با ابیان اینکه حرکت و سفر حضرت فاطمه معصومه (ع) به ایران با هدف ایجاد بیداری فکری در بین مسلمانان بوده است، بیان کرد: فلسفه واقعی این حرکت انقلابی را می‌توان در جنبش‌های اخیر مشاهده کرد.
‌مومنی خاطرنشان کرد: با بررسی ابعاد مختلف زندگی حضرت معصومه (س) می‌توان پی برد که زندگی و حرکت ایشان به سمت ایران مبدا‌ ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه علمی و دینی تشیع و جهان اسلام است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول