اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

تیم ماشین‌سازی در تبریز مهمان است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: یک هفته مانده به بازی تیم ماشین‌سازی با گل گهر سیرجان حالت تیم میزبان را نداشته و در واقع در تبریز همانند تیم مهمان می‌باشیم.

تیم ماشین‌سازی در تبریز مهمان است
به گزارش خبرنگار فارس از تبریز، ‌افشین دبیری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های تبریز با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در بازی‌هایی که فاصله زمانی بین لیگ برتر و لیگ دسته یک وجود دارد می‌توان ‌از ورزشگاه یادگار امام(ره) بهره جست.
وی تصریح کرد: اگر تیم‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی یک در میان در تبریز بازی داشتند، فشردگی بازی انجام گرفته در تبریز کاهش یافته و برگزاری بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) شرایط مطلوب حضور تماشاگر و صعود تیم ماشین‌سازی را فراهم خواهد کرد.
دبیری افزود: ورزشگاه تختی تبریز می تواند مکمل خوبی برای  ورزشگاه یادگار امام(ره) بوده و در ترافیک برگزاری بازی‌ها می‌توان مجوز انجام بازی‌های لیگ آزادگان را در باغشمال صادر کرد.
مدیر باشگاه ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: چند روز مانده به بازی ماشین‌سازی با گل گهر سیرجان مکان بازی تیم ماشین‌سازی مشخص نبوده و این هم برای کادر فنی و هم هواداران این تیم نگران کننده است.
ماشین‌سازی سال گذشته 13 بازی خانگی خود را در چهار ورزشگاه متفاوت برگزار کرد که خود از این لحاظ رکورد به شمار می‌رود.
استادیوم  یادگار امام، ورزشگاه بنیان دیزل، ورزشگاه  فجر سپاه و چمن مصنوعی شهرداری چهار میدانی بود که تیم ماشین‌سازی در آن به مصاف حریفان خود رفت.
همین موضوع سبب شد که امتیازات کسب کرده  تیم ماشین‌سازی در تبریز تقریبا با بازی‌های خارج از خانه این تیم برابری کند و  این نمایانگر این موضوع بود که  شرایط میزبانی برای ماشین سازی در فصل گذشته فراهم نشده بود.
در این جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه‌های ماشین‌سازی، تراکتورسازی، گسترش فولاد تبریز و گسترش فولاد سهند و قائم مقام باشگاه شهرداری حضور داشتند. 
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول