اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

رفع مشکل بیکاری و مسکن نیازمند توجه دولت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: نرم بیکاری و عقب‌ماندگی مسکن مهر شهرستان نهاوند در دور چهارم سفر هیئت دولت به استان همدان مورد توجه قرار گیرد.

رفع مشکل بیکاری و مسکن نیازمند توجه دولت است
حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس مسائل فرهنگی را از اولویت‌های مصوبات شهرستان نهاوند در دور چهارم سفر هیئت دولت به همدان برشمرد و افزود: مسائل فرهنگی، اعتیاد جوانان و اشتغال از مسائلی است که در سفر هیئت دولت به استان در شهرستان نهاوند باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به مسئله اشتغال جوانان در نهاوند عنوان کرد: نرم بیکاری در نهاوند از سایر شهرستان‌های استان بالاتر است چرا که شهرستانی فاقد صنعت است و تنها کشاورزی در آن فعال است به همین علت باید فعالیت مضاعفی شود تا حداقل به نرم استانی و کشوری برسد.
امام جمعه نهاوند توجه به مسکن مهر شهرستان نهاوند را ضروری دانست و بیان کرد: مسکن مهر نهاوند بسیار عقب‌تر از سایر شهرستان‌های استان است که باید این امر تسریع یابد چرا که در برخی شهرها 2 هزار واحد تحویل داده شده است.
وی تصریح کرد: خدمات در زمینه راه‌سازی، آب و برق عملکرد مناسبی داشته است اما نیازهای فراوانی در میان اقشار مردم وجود دارد که در این راستا جاده‌های مواصلاتی نهاوند از سمت کرمانشاه و بروجرد در حال چهاربانده شدن است که امیدواریم این امر تسریع یابد تا در موعد مقرر به اتمام برسد.
مغیثی با اشاره به مصوبات دور اول، دوم و سوم هیئت دولت در نهاوند نیز افزود: بیمارستان نهاوند تنها مصوبه‌ای است که پیشرفت مناسبی دارد اما در سایر زمینه‌ها مصوبات به طور جدی پیگیری نمی‌شود.
وی بیان کرد: در مصوبات سفرهای قبلی ریاست جمهوری به استان اقداماتی انجام شده است اما جدی نبوده به طوری که در بحث سدسازی اقداماتی انجام شده اما اعتبارات لازم را ندارند و پروژه به کندی پیش می‌رود.
امام جمعه نهاوند در واکنش به تعبیر فرماندار همدان از سفر رئیس جمهور به داشتن ارزشی چون شب قدر، عنوان کرد: این تعبیر به نوعی اغراق‌گویی است اما به گونه‌ای بر اجرای مصوبات تأکید دارد به طوری که پنج درصد کار، تصویب مصوبات از سوی رئیس جمهور است اما 95 درصد به موضوع پیگیری و اجرای آنها برمی‌گردد که باید از سوی مسئولان استان و شهرستانی عملی شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول