اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله‌ صافی‌گلپایگانی:

به پیروی از ولایت افتخار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: ما افتخار می‌کنیم که شیعه هستیم و در خط ولایت اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) که با قیام تاریخی و بی‌نظیر خویش اسلام را از اضمحلال نجات دادند، حرکت می‌کنیم.

به پیروی از ولایت افتخار می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی امروز در دیدار جمعی از شیعیان و متسبصرین آفریقای جنوبی با بیان اینکه نگاه کردن به چهره ره‌‌ یافتگان مکتب ولایت، موجب خرسندی و شعف است، گفت: نظر کردن به چهره افرادی که از دین‌های دیگر به مکتب ولایی اهل بیت(ع) وارده شده‌اند، کمال مسرت و شادی را در من ایجاد کرده است و لحظاتی را که در کنار شما هستم غنیمت می‌شمارم.
وی افزود: امیدوارم با مطالعه معارف ناب شیعی، از برکات هدایت ائمه هدی(ع) نهایت بهره را برده و دیگران را نیز با این معارف آشنا سازید.
این مرجع تقلید با تاکید بر عمل کردن به معارف اهل بیت(ع) توسط مستبصرین در کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: اگر شما به درستی به آنچه از معارف تشیع آموختید، عمل کنید و این معارف را برای دیگران نیز بیان کنید، بدون شک نقش مهمی در رستگار شدن آنان و هدایت آنها به مکتب نورانی اهل بیت(ع) خواهید داشت.
صافی‌گلپایگانی در ادامه با ابراز خرسندی فراوان از این دیدار، اظهار کرد: خوشحالی بنده از کسی که بعد از سال‌های سال برادر و خواهران گمشده‌اش را پیدا کرده بیشتر است؛ این خوشحالی به حدی است که توان صحبت کردن را از من گرفته است.
این مرجع تقلید با ذکر احادیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص بزرگی و جلال امام علی(ع) و شیعیان گفت: ما افتخار می‌کنیم که شیعه هستیم و در خط ولایت اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) که با قیام تاریخی و بی نظیر خویش اسلام را از اضمحلال نجات دادند، حرکت می‌کنیم.
صافی‌گلپایگانی با مشاهد کودکان حاضر در این دیدار، آنان را همچون فرزندان خویش خواند و تصریح کرد: تماشای این کودکان که به عشق زیارت قبور اهل بیت(ع) به ایران و عراق مشرف شده‌اند، قلب مرا شادمان می‌کند و احساس می‌کنم که این کودکان، فرزندان خود من هستند.
شیعیان آفریقای جنوبی در این دیدار با ابراز شادمانی از حضور در کنار حضرت آیت‌الله صافی، به شدت مورد تاثیر فرمایشات این مرجع تقلید قرار گرفته و در هنگام بیانات ایشان، با اشک و تکبیر از این سخنان روحیه بخش و نورانی استقبال می‌کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول