اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین جشنواره نغمه‌های رضوی؛

130 هنرمند کشور در کردستان نغمه‌خوانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: در چهارمین جشنواره نغمه‌های رضوی 130 هنرمند از 13 استان کشور به نغمه‌خوانی می‌پردازند.

130 هنرمند کشور در کردستان نغمه‌خوانی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح چهارمین جشنواره نغمه‌های رضوی در مجتمع فجر سنندج، اظهار داشت: این 130 هنرمند از استان‌های بوشهر، سمنان، لرستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، هرمزگان، مازندران، آذربایجان غربی، اصفهان، یزد، تهران و کردستان در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند.
قباد میمنت‌آبادی داوران جشنواره را کیخسرو پورناظری، شهرام ساعد و شاهرخ اورامی نام برد و افزود: بخش سرود ویژه جشنواره امسال به استان کرمان تعلق دارد و کردستان به عنوان استان میزبان با نغمه‌های رضوی در جشنواره حضور دارد.
وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به‌ ویژه امام رضا را مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و اظهار داشت: گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع)، تقویت باورهای ولایت دوستی و ارادت به آستان قدسی امام هشتم حضرت رضا (ع)، تقویت همبستگی ملی و ایجاد فضای تفاهم و همدلی بین همه هنرمندان و اقوام ایرانی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
میمنت‌آبادی اظهار امیدواری کرد: با حضور هنرمندان سراسر کشور شرایط و فضای رقابت سالم بیشتر از جشنواره‌های قبلی فراهم شود.
چهارمین جشنواره نغمه‌های رضوی از امروز به مدت سه روز ادامه دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول