اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته کنفرانس ملی خلاقیت خبر داد:

ارسال 70 مقاله تخصصی به کنفرانس ملی خلاقیت در مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته روابط عمومی چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی گفت: تاکنون بیش از 70 مقاله علمی - تخصصی در زمینه خلاقیت شناسی به دبیرخانه این کنفرانس رسیده است.

ارسال 70 مقاله تخصصی به کنفرانس ملی خلاقیت در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از دبیرخانه این کنفرانس، مجتبی قربانی اظهار داشت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی تاکنون حمایت و حضور خوبی از این کنفرانس داشته‌اند همچنین در این راستا وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، تحقیقات و فناوری نیز حمایت خود را از این کنفرانس اعلام کردند.
وی افزود: گواهینامه حضور در این کنفرانس از سوی مرکز بین‌المللی ایده و خلاقیت‌شناسی در اروپا و بنیاد علمی خلاقیت‌شناسی در ایران صادر می‌شود که مورد تایید بسیاری از مراکز آموزشی داخل و خارج کشور است.
وی افزود با توجه به استقبال گسترده زمان ارسال مقالات تا 28 مهرماه تمدید شد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های آتی این بنیاد در استان خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های مورد اهمیت این بنیاد در استان خراسان رضوی تاسیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی خلاقیت‌شناسی و نیز پیگیری دوره‌های
ارشد و دکترا این رشته در دانشگاه‌های کشور است که البته از سوی چندین مدیر وزارت آموزش عالی قول‌هایی نیز گرفته شده است.
مدیر اجرایی بنیاد علمی – پژوهشی خلاقیت‌شناسی واحد خراسان تصریح کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های این بنیاد برگزاری کنفرانس بین‌المللی خلاقیت شناسی با حضور اساتید و صاحب‌نظران این رشته در خارج از کشور است که از سال آینده میزبان رئیس هیئت مدیره بنیاد خلاقیت‌شناسی اروپا در ایران هستیم.
دبیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با اشاره به مکان برگزاری چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی و نوآوری گفت: این کنفرانس در دوم و سوم آذرماه سال جاری به میزبانی بنیاد علمی – پژوهشی خلاقیت‌شناسی نمایندگی خراسان در مکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول