اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تاکید کرد:

حمایت نیروی انتظامی استان زنجان از ورزش

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با تاکید بر حمایت از ورزش گفت: هیچ بهانه‌ای برای حمایت نکردن از گسترش ورزش در جامعه قابل قبول نیست.

حمایت نیروی انتظامی استان زنجان از ورزش
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی شامگاه شنبه در دومین جلسه شورایعالی ورزش استان زنجان، اظهار کرد: به شخصه اعتقاد دارد که ضمن استاندار بودن رفتار ورزشکاران قانون‌گرایی نیز در آنها افزایش می‌یابد.
وی به نشاط آور بودن ورزش برای جامعه افزود: ورزش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: گسترش ورزش در جامعه موجبات تعمیق امنیت و آرامش را در جامعه فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اینکه هیچ عذر و بهانه‌ای در حمایت نکردن از ورزش قابل توجیه نیست، گفت: صرف‌ نظر از ایجاد نشاط در جامعه که از اهداف نظام جمهوری اسلامی است، نیروی انتظامی کمک به برگزار همایش پیاده‌روی خانوادگی را از وظایف خود می‌داند.
سردار شرفی شعار درج شده بر روی قبض‌های شرکت در پیاده‌روی خانوادگی را "سهم من در امنیت و آرامش" عنوان و تصریح کرد: این شعار هفته نیروی انتظامی است که می‌خواهد سهم تک تک افراد و ارگان‌های دولتی را در تولید و حفظ امنیت یادآوری کند.
وی با اشاره به اینکه شهدا امنیت و آرامش امروز ایران را با نثار جانشان تامین کردند، گفت: در حال حاضر نیز باید برای تامین امنیت و نشاط جامعه جهاد گونه عمل شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: در روز برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی نیروی انتظامی استان زنجان ضمن پذیرفتن مسئولیت مدیریت ترافیک با استقرار 60 نفر از نیروهای خود در مسیر، این امر را مدیریت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی پوشش امنیتی از میدان انقلاب تا گاوازنگ را نیز بر عهده گرفته است، اضافه کرد: نیروی انتظامی با130 نفر از نیروهای خود این وظیفه را عملیاتی می‌کند.
سردار شرفی تهدیدهای سایبری را از جمله مواردی اعلام کرد، که نیروی انتظامی در روز برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان اقداماتی را در راستای معرفی و شناسایی آن به شرکت‌کنندگان به ویژه جوانان در همایش انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در روز برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان دو دستگاه پراید به شرکت‌کنندگان اهدا می‌کند، تصریح کرد: این خودروها از طرف فرمانده نیروی انتظامی کشور اهدا شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان همزمان با هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی یک مهمان نیز در این روز دارد، که در صورت موافقت برنامه‌ریزان همایش در مراسم سخنرانی می‌کند.
وی اضافه گرد: 400 نفر از نیروهای انتظامی استان زنجان ملبس به پرچم جمهوری اسلامی به ساماندهی همایش پیاده‌روی خانوادگی کمک می‌کنند.
در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از اصول قانون اساسی  پیشگیری است، تصریح کرد: مسئولان قوه قضائیه در صدد احیای این قانون اساسی هستند.
فیروز احمدی با یادآوری هجمه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی نسبت به جمهوری اسلامی، همدلی، مقاومت و دین‌مداری را از دلایل پیروزهای دو‌لت و ملت ایران در مقابل این هجمه‌ها عنوان کرد.
وی با اشاره به حضور استاندار زنجان با وجود مشغله‌های فراوان در راس همه جلسات و کارگروه‌ها، دلیل موفقیت جلسات و کارگروه‌ها را پیگیری مسئول ارشد استان اعلام کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با یادآوری پروسه مشکل تخصیص اعتبار، خطاب به حاضران گفت: با این فرض که دیگر چنین فرصتی را نخواهید داشت، نهایت استفاده را از این منابع و بودجه‌های در نظر گرفته شده بکنید.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه هر فعالیتی باید پیوست فرهنگی خودش را داشته باشد گفت: مسئولان ورزشی هم باید پیوست‌های فرهنگی خود را برای برنامه‌ها تهیه و عملیاتی کنند.
حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به بی‌نظمی‌های موجود به هنگام برگزاری برنامه‌ها تصریح کرد: مسئولان مجموعه باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی لازم را برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی انجام دهند در غیر این صورت در روز برگزاری برنامه با مشکل روبه‌رو می‌شوند.
در ادامه این جلسه معاون فرهنگی شهردار زنجان با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته در همایش پیاده‌روی سال گذشته زنجان توسط شهرداری زنجان گفت: شهرداری زنجان سال گذشته 28 میلیون تومان بودجه هزینه در همایش کرد.
اسماعیل موسوی تصریح کرد: نگرانی‌های موجود درباره تبلیغات صحیح برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با سوق پیدا کردن امر تبلیغات به سمت شهرداری برطرف می‌شود.
وی با اشاره به سابقه کار تبلیغاتی موفق شهرداری در همایش پیاده‌روی سال گذشته زنجان، خاطرنشان کرد: سال گذشته در حدود 400 بنر تبلیغاتی در راستای اطلاع‌رسانی برگزاری همایش در سطح شهر زنجان نصب شده بود، که تاثیر قابل توجهی بر جای گذاشت.
همچنین در پایان این جلسه مسئول باشگاه مقاومت بسیج استان زنجان گفت: این باشگاه یکی از سه باشگاه موفق کشور انتخاب و جوایزی را هم دریافت کرده است.
علی بیگدلی تصریح کرد: باشگاه مقاومت بسیج استان زنجان بودجه 300 میلیون تومانی به صورت ملی دارد.
وی، رشته‌های ووشو و سه‌گانه را از جمله ورزش‌هایی عنوان کرد که باشگاه مقاومت بسیج زنجان در آنها فعالیت و در آستانه کسب قهرمانی لیگ برتر در رشته سه‌گانه قرار گرفته است.
انتهای پیام؛/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول