اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی سالمندان؛

معاون استاندار قم از آسایشگاه‌های بهزیستی بازدید کرد‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم همزمان با روز جهانی سالمندان از آسایشگاه‌های سالمندان بهزیستی استان بازدید کرد.

معاون استاندار قم از آسایشگاه‌های بهزیستی بازدید کرد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری در بازدید از آسایشگاه‌های سالمندان استان همزمان با روز جهانی سالمندان، ضمن تقدیر از زحمات طاقت فرسای پرستاران، کادر آسایشگاه و کارکنان سازمان بهزیستی اظهار کرد: خدمت به نیازمندان و سالمندان امری ارزشمند است و نگهداری مطلوب و رسیدگی به وضعیت آنها دارای اجر اخروی و دنیوی برای پرستاران و خدمتگذاران است.
وی با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی خانواده‌ها احترام ویژه‌ای برای بزرگسالان خود قائل هستند و از تجارب و وجود آنان در زندگی خود بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: متأسفانه گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که خانواده‌‌ای ناگزیر می‌شود سالمندی را تحویل آسایشگاه دهد که لازم است خانواده و جامعه این عزیزان را فراموش نکرده و در آسایشگاه‌ها هم با عزت و احترام از آنان نگهداری کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم سالمندان را سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه توصیف کرد و افزود: استفاده از تجارب نسل‌های گذشته می‌تواند چراغ راه روشنی برای نسل‌های کنونی و آینده باشد.
حاجی مظفری، مدیرکل بهزیستی استان نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از اقدامات این اداره کل برای نگهداری از سالمندان و نیازمندان ارائه کرد.
انتهای پیام،/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول