اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان خبر داد:

اعزام 17 تیم از ایران به بازی‌های آسیایی ناشنوایان‌

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشورمان از حضور مردان و بانوان ورزشکار ناشنوا در 17 رشته بازی‌های آسیایی ناشنوایان خبر داد.

اعزام 17 تیم از ایران به بازی‌های آسیایی ناشنوایان‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاظم نظم‌ده شنبه شب در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم اظهار کرد: قرار است بازی‌های آسیایی ناشنوایان نزدیک به هفت ماه دیگر به میزبانی کشور کره جنوبی و در شهر سئول این کشور برگزار شود و از ایران نیز تیم‌های 17 رشته ورزشی به این بازی‌ها اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: این برای نخستین بار است که در کاروان اعزامی ورزشکاران ناشنوای کشورمان، ورزشکاران بانوان نیز حضور دارند و ان‌شاءالله بانوان با آمادگی کامل در پنج رشته ورزشی این دوره از بازی‌های آسیایی ناشنوایان با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با اشاره به حضور پر قدرت بانوان ایرانی در این بازی‌ها، تصریح کرد: خوشبختانه پیشنهاد ایران مبنی بر حضور بانوان ورزشکار با پوشش کامل اسلامی مورد تایید قرار گرفته است و بانوان ایرانی جدی و مصمم آماده اعزام به این مسابقات خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که 12 تیم بخش آقایان نیز در بازی‌های آسیایی ورزشکاران ناشنوا در کشور کره جنوبی شرکت می‌کنند و تلاش می‌کنیم با حمایت‌های به موقع و تجهیز و تامین امکانات شاهد حضور تیم‌های موفق در این دوره باشیم.
نظم ده بیان کرد: حضور ورزشکاران ناشنوا در رشته‌های مختلفی در سال جاری صورت گرفته است که از جمله آنها می‌توانم به اعزام ورزشکاران والیبال و تنیس روی میز به نخستین رویداد برون مرزی در تاریخ ورزش ناشنوایان در سال جاری اشاره کنم.
وی گفت: راهبرد و هدف اصلی ما این است که تعداد سه یا چهار رشته ورزشی فعال در چند سال اخیر ورزش ناشنوایان را به 17 رشته ارتقاء دهیم که با توجه به وجود استعدادهای ناب در ورزش ناشنوایان این مهم محقق خواهد شد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان تاکید کرد: هدف ما این است که با برنامه‌ای سه ساله به یکی از فدراسیون‌های درجه یک ورزش کشور تبدیل شویم و در واقع باید بگویم که افق روشنی را در انتظار ورزش‌های ناشنوایان پیش‌بینی می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری تا کنون نزدیک به 32 مسابقه کشوری و اردوی تیم ملی برگزار کرده‌ایم در حالی که هزینه‌ها برای نیاز ما کافی نیست اما از طرق مختلف از جمله خیرین ورزش کارهایی انجام داده‌ایم، ضمن اینکه قول‌های مساعدی از وزیر ورزش و جوانان برای کمک به بحث مالی و پیشرفت ورزش‌های ناشنوایان گرفته‌ایم.
نظم ده افزود: آخرین جایگاه ما در المپیک ورزش‌های ناشنوایان، رده هفدهم جهان است و تمام تلاش ما این است که کار بکنیم که جایگاهمان ارتقا یابد، ضمن اینکه در بین کشورهای آسیایی نیز در حال حاضر پنجم هستیم و می‌خواهیم در آسیا نیز ارتقا‌ یابیم.
وی تصریح کرد: تلاش‌های هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم برای رشد و پیشرفت ورزش در بین ناشنوایان عزیز قابل تقدیر است و ما هم در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان قول می‌دهیم که همه گونه حمایت اعم از مالی و امکانات از این هیئت داشته باشیم، ضمن اینکه در صورت اعلام آمادگی قم با کمال میل میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین اردوهای تیم‌های ملی را به قم واگذار می‌کنیم.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول