اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد:

استفاده از افکار عمومی در طرح آمایش کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان خواستار استفاده از ظرفیت‌ها، نظرات و افکار اقشار مختلف مردم استان در زمینه تدوین طرح آمایش کردستان شد.

استفاده از افکار عمومی در طرح آمایش کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه شب در جلسه کارگروه آمایش استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: اهداف و برنامه‌های طرح آمایش استان از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای مرکز کردستان تبیین شود تا مردم و به ویِژه افراد صاحب نظر نیز نظرات و پیشنهادات خود را به مجریان طرح ارائه دهند.
وی عنوان کرد: تبیین اهداف و چشم‌اندازهای طرح آمایش استان مردم و صاحب‌نظران را به این سمت سوق می‌دهد و به یقین استفاده از نظرات و افکار آنان به روند صحیح این طرح کمک خواهد کرد.
استاندار کردستان طرح آمایش و تهیه سند توسعه استان را نمونه کشوری خواند و تصریح کرد: این طرح در کشور به عنوان یک کار نمونه مطرح است و انتظار می‌رود که مجریان این پروژه اهتمام ویژه‌ای به روند مطلوب این طرح داشته باشند.
شهبازی خدمت به مردم کردستان را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و افزود: مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف خدمت به مردم استان را در قالب‌های مختلف در اولویت برنامه‌های خویش قرار داده‌اند.
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: قدرشناسی مردم این استان زمینه‌ساز خدمت بیشتر به آنان است و این تشویقی برای ارائه خدمات بیشتر به این مردم در قالب تلاش برای توسعه استان با ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری است.
کارشناس برجسته اقتصاد کشور نیز در این جلسه گفت: دستیابی به اهداف و رسیدن به چشم‌اندازها باید بر اساس داشته‌های موجود و مقداری نیز آرزو برنامه‌ریزی شود تا بتوان به اهداف مدنظر دست یافت.
بایزید مردوخی خاطرنشان کرد: در صورتی که چشم‌اندازی وجود نداشته باشد جمع‌آوری نظرات و مطالب با مشکل مواجه می‌شود.
به گفته وی، خواسته‌ها و افکار عمومی در اجرای طرح آمایش ضروری است اما باید توجه داشت که استفاده از خواسته‌های مردم ضروری است و باید خود را به مردم نزدیک کنیم.
مردوخی در پایان بر ایجاد اتاق فکرهایی به منظور جمع‌آوری نظرات و افکار اقشار مختلف مردم و صاحب‌نظران تاکید کرد و گفت: باید برای به نتیجه رسیدن این طرح هم مکانیسمی طراحی شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول