اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه:

توسعه حرم حضرت معصومه حفظ آبرو کشور است

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه گفت: توسعه حرم حضرت معصومه حفظ آبرو و اعتبار کشور در نزد جهانیان است.

توسعه حرم حضرت معصومه حفظ آبرو کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی در پنجمین جلسه شورای اداری استان قم که در استانداری برگزار شده بود، با اشاره به جایگاه آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) در جهان اسلام اظهار کرد: برگزاری جشن دهه کرامت در سرتاسر دنیای اسلام نشانگر علاقه و توجه مسلمانان به حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است.
وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت دهه کرامت در سرتاسر جهان توسط مسلمانان افزود: آبادانی و توسعه این آستانه مقدسه، حفظ آبرو و اعتبار کشور در نزد جهانیان است.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) با بیان اینکه برخی از زائران شهر مقدس قم تنها به حرم مطهر حضرت معصومه(س) سفر می‌کنند، گفت: بسیاری از زائران شهر قم موفق به مشاهده دیگر نقاط شهر نمی‌شوند و تنها با دیدن رشد و توسعه در آستانه مقدسه متوجه رشد و توسعه شهر مقدس قم می‌شوند و این موضوع باید موجب توجه بیشتر مسئولان شهری به حرم حضرت معصومه (س) شود.
وی با اشاره به زحمات تولیت‌های قبلی آستانه مقدسه خاطرنشان کرد: همگام با پیشرفت نظام و انقلاب، برنامه‌ها به شکل اصولی‌تر و مردمی‌تر حرکت می‌کند و این امر در طول مدیریت‌های گوناگون بر آستانه مقدسه مشاهده می‌شود.
امام جمعه قم در ادامه افزود: وظیفه آستانه مقدسه، حفظ آبروی استان و حرم مطهر است، این در حالی است که تکریم و خدمت‌رسانی به زائران حرم حضرت معصومه(س) نیز از افتخارات آستانه مقدسه است.
وی با بیان اینکه آستانه مقدسه برنامه‌های زیادی برای گرامیداشت دهه کرامت دارد، گفت: برنامه‌هایی نظیر تلاوت قرآن، مدیحه سرایی و برگزاری مسابقات مذهبی از جمله اقداماتی است که آستانه مقدسه برای شاد کردن زائران حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد کرد.
سعیدی بازگشت همراه با نشاط و شادی مردم از حرم حضرت معصومه(س) را از فواید و دستاوردهای این برنامه‌ها دانست و افزود: برگزاری تمام این مراسم‌ها به ‌دلیل شاد کردن دل زائران شهر مقدس قم در ایام سرور آل‌الله است.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول