اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌دستاوردهای استان قم در جلسه شورای اداری بررسی شد

خبرگزاری فارس: ‌پنجمین جلسه شورای اداری استان قم همزمان با دهه کرامت، برگزار شد.

‌دستاوردهای استان قم در جلسه شورای اداری بررسی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با دهه کرامت و هفته نیروی انتظامی، پنجمین جلسه شورای اداری استان با حضور مدیران استانی، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و استاندار قم شنبه شب در تالار حضرت معصومه(س) استانداری برگزار شد.
گرامیداشت دهه کرامت، برگزاری هفته نیروی انتظامی، برنامه‌های استانداری برای سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم، برنامه‌های آتی استانداری برای بخش‌های استان و دستاوردهای استان در طول یک ماه گذشته از جمله اقدامات صورت گرفته در این جلسه شورای اداری استان بود.
در این جلسه از اقدامات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در مورد دهه کرامت گفته شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم انجام شد.
این جلسه که با هدف بررسی اوضاع اداری استان برگزار شده بود با تجلیل از شهردار سابق، سرپرست شهرداری و معرفی شهردار جدید همراه بود.
در ادامه مراسم باتقدیم لوح تقدیر از زحمات شهردار و سرپرست سابق شهرداری تقدیر به‌عمل آمد و در پایان پنجمین جلسه شورای اداری، مسئولان و اعضای شورای اداری استان، از نمایشگاه سیار سازمان بهزیستی قم که در ساختمان استانداری افتتاح شده بود بازدید به‌عمل آوردند.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول