اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار استاندار زنجان به دستگاه‌های اجرایی:

50 درصد پروژه‌های دور سوم سفر بر زمین مانده‌است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به روند اجرای پروژه‌های دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان، به دستگاه‌های اجرایی هشدار داد و گفت: در حال حاضر 50 درصد پروژه‌های دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان بر زمین مانده‌است.

50 درصد پروژه‌های دور سوم سفر بر زمین مانده‌است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مصوبات سفر با اشاره به اینکه از 240 مصوبه دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان 39 مصوبه اقدام شده، 170 پروژه در دست پیگیری، 26 پروژه در دست اقدام و پنج پروژه اقدام نشده است، افزود: باید تحلیلی از 170 پروژه‌های در دست پیگیری دور سوم سفر ریاست جمهوری ارائه شود تا گیر پروژه‌ها پیدا و برای رفع مشکلات راه‌حل مناسبی ارائه شود.
وی با بیان اینکه فقط یکی دو تا نامه‌نگاری و برگزاری چند جلسه برای پیگیری مصوبات سفر کافی نیست، خاطر نشان کرد: باید جلسات و نامه‌نگاری‌ها در زمینه مصوبات سفر نتیجه بخش باشد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد پروژه‌های دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان هنوز اقدام نشده است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا با پیدا کردن گیر اجرای مصوباتی که در دست پیگیری هستند این طرح‌ها را در فاز بعدی به مرحله در دست اقدام برسانند.
وی با بیان اینکه پروژه‌های سفر دور سوم یا گیر اعتباری، یا گیر تامین زمین و یا گیر کمسیون ماده 225 دارند، افزود: باید به زمان‌بندی اجرای طرح‌ها نیز دقت شود.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه تعهد هر سال با دقت تفکیک شود تا پروژه‌های تعهد شده سال 90 مشخص شود، گفت: در بحث در دست اقدام نیز باید با کار کارشناسی در کمیته‌های مربوطه گیر کار را پیدا کنید تا برای رفع مشکلات راه حل مناسب اتخاذ شود.
استاندار زنجان با قدردانی از مسئولان شرکت آب منطقه‌ای خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط مسئولان این شرکت همه سدهای استان زنجان تعیین تکلیف شده است.
وی با بیان اینکه پیگیری نکردن مصوبات سفر به دلیل ادغام قابل قبول نیست، یادآور شد: اگر خدشه‌ای به دلیل ادغام وزارتخانه‌ها به پیگیری پروژه‌های سفر ریاست جمهوری وارد شود بدون شک ضررهای استان را به دنبال خواهد داشت.
رئوفی‌نژاد به دور چهارم سفر ریاست جمهوری اسلامی به استان زنجان اشاره کرد و گفت: دور چهارم سفر تفاوت طلایی با سفرهای دیگر دارد و باید از این فرصت به دست آمده به نحو احسن استفاده کرد.
استاندار زنجان خاطر نشان کرد: در دور چهارم سفر، مراجعات مردم، چگونگی اجرای و پیشرفت فیزیکی مصوبات قبلی و گیر پروژه‌های اجرایی، رسیدگی می‌شود.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول