اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوتان برتر عرصه جهاد و شهادت نهاوند تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: پیشکسوتان برتر عرصه جهاد و شهادت سپاه ناحیه نهاوند تجلیل شدند.

پیشکسوتان برتر عرصه جهاد و شهادت نهاوند تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، بعد از ظهر امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه نهاوند از برترین‌های این عرصه تجلیل شد.
فرمانده قرارگاه شهیدکاظمی غرب کشور در این مراسم پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را یادگاران صدیق و بدون ادعا خواند که توانستند نظام و انقلاب را با وجود همه مشکلات امروز به عنوان نظام عالم‌گیر و مردم‌پسند تبدیل کنند که الگویی برای همه آزادی‌خواهان منطقه باشد.
مهدی ظفری بهره‌گیری از خاطرات و نظرات آنها را یکی از ضروریات امروز ذکر کرد و افزود: باید در زمینه‌های مختلف از نظرات سازنده آنها برای توسعه فرهنگ و اعتلای نظام بهره گرفت زیرا گنجینه‌های ارزشمندی برای انقلاب هستند.
وی گفت: همه عصبانیت دشمن از این است که چرا دست به هر کاری می‌زنند تا شاید مردم و جوانان را از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، رهبری و شهدا دور کنند، موفق نمی‌شوند.
فرمانده قرارگاه شهیدکاظمی غرب کشور ادامه داد: هیچ گاه نباید فکر کرد دشمن عقب نشسته و اوضاع امن و آرام است بلکه باید با بصیرت تمام عیار وارد مقابله با جنگ نرم شد.
وی خودسازی معنوی، فردی و اجتماعی را از ضروریات امروز فرزندان انقلاب خواند و ابراز داشت: باید همانند دوران هشت ساله دفاع مقدس انرژی مثبت به جامعه تزریق کرد و روز به روز جوانان را نسبت به آینده امیدوارتر و بانشاط‌ تر کرد.
ظفری شکل دادن به حدسیات و افکار مردم توسط دشمن و تلقین کردن برخی مشکلات همزمان با پیشرفت‌ها را نیز از اهداف شوم و خطرناک دشمن دانست.
وی در پایان سخنان خود افزایش معرفت دینی و انقلابی نسل جوان را از دیگر وظایف پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خواند و افزود: می‌توان با ارائه راهکارهای مناسب و جدید سبب هویت‌بخشی و پویایی به جوانان کشور شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول