اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نمایندگی عقیدتی سیاسی جهاد کشاورزی همدان:

فعالان جهاد سازندگی دین خود را به انقلاب ادا کردند‌

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نمایندگی عقیدتی سیاسی جهاد کشاورزی همدان گفت: فعالان جهاد سازندگی به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر دین خود را به انقلاب ادا کردند.

فعالان جهاد سازندگی دین خود را به انقلاب ادا کردند‌
به گزارش خبرگزاری فارس در نهاوند، حجت‌الاسلام محمد رحیمی‌نوا بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای جهاد کشاورزی نهاوند اظهار کرد: نفس مسیحای حضرت امام آن‌چنان تغییر و تحولی در نسل جوان و بزرگسالان ایجاد کرد که با پیوستن به جهاد سازندگی آن زمان خدمات ارزشمندی را در جبهه‌های جنگ، روستاها و مناطق محروم انجام دادند.
وی با اشاره به اعطای عنوان "سنگرسازان بی‌سنگر" از سوی امام خمینی(ره) به اعضای فعال در جهاد سازندگی افزود: این عنوان دارای معانی و مفهوم والا و ارزشمندی است که سالیان سال باید در مورد آن تفکر کرد و کتاب‌ها نوشت.
رئیس دفتر نمایندگی عقیدتی سیاسی جهاد کشاورزی استان همدان حرکت امروز جهادگران در عرصه‌های تولید را نوعی حرکت خودپسندانه خواندکه سبب قطع وابستگی به واردات بی‌رویه انواع مواد مورد نیاز کشور در زمینه‌های مختلف است.
وی امنیت اقتصاد و اجتماعی را مرهون تلاش و پشتکار جهادگران و کشاورزان خواند و افزود: امروز تولید کشور با نظر کارشناسان و کشاورزان به‌گونه‌ای است که علاوه بر مصرف داخل بخشی از آن را می‌توان به خارج صادر کرد.
رحیمی‌نوا، تلاش همراه با معنویت را از ویژگی‌های بارز جهادگران خواند و تصریح کرد: امروز جهادگران و کشاورزان ما به سلاح علم، ایمان و ایثار مجهز هستند.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی نهاوند نیز اظهار کرد: شهدای جهاد کشاورزی از نخبه‌ترین و برجسته‌ترین نیروهای این نهاد بودند که با توجه به فرمان حضرت امام تلاش و خدمت در سطح روستاها را رها کرده و برای حفظ دین و پیروزی انقلاب به جبهه‌ها رفتند تا عاقبت به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
حجت‌الاسلام رسول ترکاشوند در پایان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی نهاوند به واسطه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی یکی از دستگاه‌های برتر شهرستان است.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول