اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سجادی در گفت‌و گو با فارس:

گردهمایی سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری پنج‌شنبه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پیروان خط امام ور هبری از برگزاری گردهمایی سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

گردهمایی سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری پنج‌شنبه برگزار می‌شود
سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ‌در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس‌ با اعلام خبر برگزاری گردهمایی سراسر این جبهه در روز پنجشنبه این هفته گفت: در این نشست دبیران تشکل‌های چهارده‌گانه جبهه پیروان و دبیران استانی و نمایندگان جبهه پیروان در استان‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

وی گفت: قرار است در این گردهمایی سراسری مهمترین مسائل روز در خصوص انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کمیته 7+8  و اتفاقات جاری در کشور مطرح و مورد بحث و بررسی قرا گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از شخصیت‌های مطرح در جبهه اصولگرایی در این نشست حضور خواهند یافت، جواب داد: در‌باره اینکه سخنران ویژه این مراسم چه کسی خواهد بود، افرادی به‌عنوان سخنران انتخاب و دعوت شده‌اند اما هنوز قطعی نیست و نمی‌توان اسامی آنها را اعلام کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول