اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تعاونی‌های مرزنشین خوزستان صورت گرفت؛

صادرات 96 میلیون دلاری در نیمه نخست امسال

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان از صادرات کالا به ارزش 96میلیون دلار در نیمه نخست امسال توسط تعاونی‌های مرزنشین خبر داد.

صادرات 96 میلیون دلاری در نیمه نخست امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسماعیل عامری گلستان ظهر امروز در ششمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان خوزستان بر ضرورت ارائه راهکار برای تشویق تعاونی‌های مرزنشینان فعال در امر صادرات غیر‌نفتی تاکید کرد و خواستار افزایش صادرات غیر نفتی به ویژه از طریق تعاونی‌های مرزنشین استان شد.
معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان از صادرات کالا به ارزش 96میلیون دلار در نیمه نخست امسال توسط تعاونی‌های مرزنشین خبر داد.
وی گفت: در شش ماه نخست امسال 90 میلیون دلار سهمیه ارزی بین تعاونی‌های مرزنشینان استان توزیع شده است.
رئیس شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان در ادامه به افزایش اعضای تعاونی‌های مرزنشین اشاره کرد و گفت: چنان‌چه افزایش اعضای تعاونی‌های مرزنشین قبل از سال 89 صورت گرفته باشد، سهمیه ارزی به این اعضا در سال جاری تعلق می‌گیرد که البته این موضوع در کمیته‌ای مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت.
معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان از تعاونی‌های مرزنشینان استان که بیش از مقدار سهمیه ارزی خود، صادرات انجام داده‌اند، قدردانی کرد.
همچنین در این نشست، محمد‌حسین نوریانی معاون امور تعاونی‌های تعاون خوزستان در سخنانی از ثبت آمار و اطلاعات 134 هزار نفر از اعضای تعاونی‌های مرزنشین استان در سامانه جامع تعاونی‌های مرزنشین کشور خبر داد.
وی خواستار پیگیری بیشتر اتاق تعاون و اتحادیه تعاونی‌های مرزنشین استان در ثبت آمار و اطلاعات اعضای تعاونی‌های مرزنشینان در سامانه شد.
انتهای پیام،/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول