اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کاشمر صورت گرفت؛

افتتاح شعبه هیئت جامعة‌العباس (ع) جانبازان خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: یازدهمین شعبه هیئت مذهبی – فرهنگی جامعة‌العباس (ع) جانبازان خراسان رضوی با حضور جمعی از مسئولان و جانبازان در کاشمر افتتاح شد.

افتتاح شعبه هیئت جامعة‌العباس (ع) جانبازان خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام رضا احمدزاده، مسئول فرهنگی هیئت مذهبی فرهنگی جامعة‌العباس خراسان رضوی ظهر امروز در آیین افتتاح این شعبه در کاشمر با بیان اینکه این هیئت از سال 1380فعالیت خود را در راستای تحقق آرمان های معمار کبیر انقلاب و نیز منویات مقام معظم رهبری آغاز و در سال 1384 نیز به ثبت رسمی رسیده است، ‌اظهار داشت: این هیئت مذهبی فرهنگی در طول یک دهه فعالیت چشمگیر خود و با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، ترس و نابودی عجیبی در دل آنهایی که نمی‌خواهند ایثارگران فعال را ببینند ایجاد کرده است. 
وی با تاکید بر حمایت و الگوسازی از فرهنگ ایثار و شهادت یادآور شد: دفاع از ولایت و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از تکالیف اصلی ما در برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، ورزشی و اجتماعی است.
مسئول فرهنگی هیئت مذهبی فرهنگی جامعه‌العباس خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ گونه اعتبار و بودجه‌ای از ارگان‌ها و نهادهای دولتی دریافت نمی‌کنیم و تنها از طریق مشارکت با ارگان‌ها هزینه‌های این مجموعه را تامین می‌کنیم، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 11 شعبه این هیئت در شهرستان‌های مختلف استان راه‌اندازی شده که امیدواریم تا پایان سال جاری این تعداد‌ به 20 شعبه در خراسان رضوی افزایش یابد.
احمدزاده برگزاری جلسات مستمر هفتگی از جمله دعای کمیل – زیارت عاشورا و مراسمات مذهبی،  پیگیری و به ثمر نشانده مشکلات حقوقی، معیشتی، روانشناسی و درمانی و مشاوره‌ای برای جانبازان، شرکت فعال در مراسمات مختلف مذهبی – اجتماعی و سیاسی مانند نماز جمعه، راهپیمایی‌های مذهبی و انتخابات، برگزاری اردوهای متنوع ورزشی، برگزاری نشست‌های صمیمی با مسئولان استانی و کشوری و برگزاری مناسبت‌های ویژه مذهبی و دینی از جمله برگزاری باشکوه سالروز میلاد بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل‌ العباس و روز جانباز را از مهم‌ترین فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی این هیئت عنوان کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول