اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

همایش بزرگ 30 هزار نفری پیاده‌روی در قروه برگزار شد

خبرگزاری فارس: در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی 30 هزار نفری خانواده با همکاری فرمانداری، سپاه پاسداران، شهرداری و شورای شهر قروه برگزار شد.

همایش بزرگ 30 هزار نفری پیاده‌روی در قروه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج فرماندار شهرستان قروه در این همایش، اظهار داشت: این همایش بزرگ با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه و در طول سال‌ جاری برای سومین بار متوالی برگزار می‌شود.
نادر فخری در ادامه هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهداء، جانبازان و آزادگان عنوان کرد و افزود: دوران مقدس جزو افتخارات ملی ایرانیان است و جنگ تحمیلی به تدبیر امام راحل (ره) امتحان بزرگی الهی است.
وی بیان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه دوران دفاع مقدس فرمودند:‌ هشت سال جنگ تحمیلی تابلوهای ایثار و فداکاری شهادت است و در سالگرد دفاع مقدس هیچ چیز شایسته‌تر از این نیست که نام و یاد و خاطره این شهیدان فداکار را در راه خدا گرامی بداریم چرا که شهیدان با ایثارگری و نثار جان خود حقایق و فضیلت‌هایی را که در دست فراموشی بود، بار دیگر احیا کردند.
 فرمانده سپاه پاسداران شهرستان قروه نیز در ادامه در این همایش، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین حق رسالت برای جوانان به ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر، حفظ علم و دانش و تلاش برای توسعه و استقلال علمی کشور است.
علی یوسفی افزود: برگزاری هر چه باشکوه این همایش‌ها و گردهمایی‌ها موجب اتحاد، انسجام و هماهنگی در برابر دشمنان و فتنه‌گران دنیا می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت ورزش در بین جوامع انسانی، تصریح کرد: ورزش یک امر ضروری است و به گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امر به ورزش، امر به معروف است.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان قروه در پایان اضافه کرد: ورزش پیاده‌روی مهم‌ترین و موثرترین ورزش‌ها برای سلامتی روح و جسم است و فعالیت‌های ورزشی به دلیل ایجاد نشاط و شادابی انسان را از گزند بیماری‌های روحی و روانی در امان نگه می‌دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول