اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 2 سال حضور موفق در لیگ برتر کشور؛

توزین‌ رسما از حضور در لیگ انصراف داد

خبرگزاری فارس: باشگاه توزین الکتریک کاشان پس از دو سال حضور موفق در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بسکتبال به طور رسمی از دیدارهای لیگ برتر سال 90 انصراف داد.

توزین‌ رسما از حضور در لیگ انصراف داد
مدیر رسانه‌ای باشگاه توزین الکتریک کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه توزین الکتریک با ارسال نامه‌ای به مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشور به طور رسمی از حضور در مسابقات لیگ برتر سال 90 کنار کشید.
علیرضا مرادی در مورد چگونگی آغاز به کار باشگاه توزین الکتریک کاشان گفت: این تیم باشگاهی است که با سرمایه بخش خصوصی از سال 86 در این رشته ورزشی فعالیت خود را آغاز کرده و با کار پایه‌ای جواز حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال را به دست آورده بود.
وی در ادامه در خصوص محتوای نامه مدیرعامل توزین الکتریک به رئیس فدراسیون بسکتبال نیز ابراز کرد: مدیرعامل توزین الکتریک در بخشی از نامه، این اقدام را در پی اقدام هوشیارانه رهبر فرزانه و حکیم انقلاب مبنی بر نامگذاری سال 90 به عنوان سال جهاد اقتصادی بوده که بخشی از ثمرات آن در سال جاری و بخش عمده آن نیز در سال‌های آتی نصیب این واحد تولیدی می‌شود.  
به گفته وی در پایان نامه مدیرعامل باشگاه توزین الکتریک کاشان به مشحون آورده شده که با بررسی‌های همه جانبه، هیئت مدیره و مدیران ارشد به این نتیجه رسیده‌اند که استثنائا" در سال جاری توزین الکتریک در مسابقات لیگ برتر کشوری حضور نداشته باشد.
مرادی در ادامه عنوان کرد: باشگاه توزین الکتریک کاشان از سال 86  به طور رسمی سرمایه‌گذاری در این رشته توپی را آغاز کرد و پس از موفقیت در مسابقات لیگ زیرگروه، قهرمانی لیگ دسته دو و نایب قهرمانی در لیگ دسته یک در سال 88 جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال را به دست آورد.
وی افزود: تیم بسکتبال توزین الکتریک در طی دو سال حضور موفق خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور رقابت تنگاتنگی را با تیم‌های مطرحی چون مهرام، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی بندر امام داشت و توانست در دومین سال حضورش در این مسابقات به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند.
مدیر رسانه‌ای باشگاه توزین الکتریک کاشان در ادامه کسب عنوان ششم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال، دریافت کاپ اخلاق در مسابقات لیگ برتر و نایب قهرمانی رده جوانان سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور که همگی در سال 88 رخ داد به همراه کسب عنوان چهارم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال سال 89  را ازجمله افتخارات باشگاه فرهنگی ورزشی توزین الکتریک کاشان برشمرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول