اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد زنجان خبر داد:

تاسیس موسسه طراحی و پژوهشی بنیان در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد زنجان گفت: تاسیس موسسه طراحی و پژوهشی بنیان توسط اعضای کار گروه اقتصاد شورای جوان تصویب شده است.

تاسیس موسسه طراحی و پژوهشی بنیان در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شراره تیموری پیش از ظهر  امروز در جلسه "جوان و نگاه به آینده" شورای جوان اطهار داشت: تاسیس موسسه پژوهشی و طراحی بنیان در راستای اهداف برنامه چهارم توسعه عمل می‌کند.
وی ادامه داد: انجام پروژه‌های طراحی و اجرای آنها، انجام پروژه‌های تحقیقاتی جذب و کارآفرینی و کاریابی برای جوانان متخصص متناسب با استعدادها و توانایی‌های آنها از جمله محورهای اساسی این طرح است.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد زنجان ادامه داد:‌ برقراری ارتباط نزدیک بین دانشگاه و صنعت، برنامه‌ریزی و هدفمند سازی بودجه‌های تحقیقاتی و تولید و صادرات فکر به داخل و خارج کشور از جمله اهداف تاسیس موسسه طراحی و پژوهشی بنیان است.
همچنین در این جلسه دبیر کار گروه کشاورزی شورای جوانان استان زنجان نیز به ارائه عملکرد خود از آغاز تشکیل کار گروه تاکنون پرداخت.
صنایعی افزود: 25 نفر از دانشجویان کشاورزی استان زنجان به عنوان اعضای اصلی و 26 نفر از اساتید برتر به منظور حامی و پشتوانه جذب کار گروه کشاورزی و تعاون شورای جوان شده‌اند.
وی اظهار داشت: برای هدفمندسازی برنامه‌های کار گروه کشاورزی اقدام به ایجاد برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت و میان مدت شده است.
دبیر کار گروه کشاورزی شورای جوانان استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های کوتاه مدت را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در راستای برنامه‌های میان مدت خود عمل می‌کنند، ادامه داد:‌ آماده سازی و تدوین چندین طرح اشتغالزایی در استان زنجان از جمله اقدامات کار گروه کشاورزی و تعاون شورای جوان بوده است.
دبیر کار گروه کشاورزی و تعاون شورای جوان استان زنجان خاطر نشان کرد: طرح‌های اشتغالزایی کار گروه کشاورزی و تعاون شامل مشاغل خانگی، مشاغل زنان و جوانان روستایی و شهری و صنایع تبدیلی است.
وی با بیان اینکه به منظور دستیابی به آمار اشتغال جوانان استان زنجان با مرکز آمار ایران در ارتباط هستیم، تصریح کرد: کار گروه کشاورزی و تعاون را در سطح استان به صورت کاربردی گسترش می‌دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول