اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مسجدسلیمان:

ساخت حرم امام‌زادگان هفت شهیدان کند است

خبرگزاری فارس: فرماندار مسجدسلیمان از روند کند ساخت و ساز در حرم امام‌زادگان هفت شهیدان مسجدسلیمان انتقاد کرد.

ساخت حرم امام‌زادگان هفت شهیدان کند است
به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محمد خانچی صبح امروز در بازدید از روند اجرایی ساخت حرم امامزادگان هفت شهیدان ضمن انتقاد از روند بسیار کند ساخت و ساز اظهار داشت: این بارگاه معنوی در میان قوم بختیاری جایگاه بسیار زیادی دارد و باید در اسرع وقت ساخته شود.
وی با اشاره به جایگاه ویژه این بقعه متبرکه در بین قوم مومن و ولایی بختیاری گفت: نزدیک شدن به فصل بارش نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند و باید قبل از بارش‌های باران در خوزستان شرایط ساخت این زیارتگاه به وضعیت قابل قبولی برسد.
فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به شرایط موجود در این شهرستان خاطرنشان کرد: نگاه ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه استان خوزستان به عنوان متولی اصلی ساختن این پروژه بزرگ و معنوی می‌تواند تا حد زیادی نگرانی‌ها را درباره این بقعه متبرکه کاهش دهد.
خانچی همچنین ابراز امیدواری کرد: با مشارکت شهروندان و تمام ادارات و سازمان‌های شهرستان در آینده‌ای نزدیک شاهد اتمام عملیات عمرانی حرم جدید امام‌زادگان هفت شهیدان باشیم.
وی خواستار توجه ویژه، سرعت عمل و دقت نظر در ساخت حرم مطهر امامزادگان هفت شهیدان مسجدسلیمان شد و گفت: باید در ساخت این بارگاه ملکوتی، دقت و معماری در خور شان اجرا شود.
آستان مقدس امام‌زادگان هفت شهیدان در 25کیلومتری شهرستان مسجدسلیمان قرار دارد و در بر گیرنده قبور مطهر هفت تن از اولاد و نوادگان امام موسی کاظم(ع)‌ است.
این بارگاه مقدس یکی از معروف‌ترین اماکن متبرکه است که جایگاه ویژه‌ای در دل عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در استان خوزستان و به‌ویژه در میان ایل متدین و ولایتمدار بختیاری دارد و همیشه جمع کثیری از زائران را پذیرا است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول