اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم عنوان کرد:

کسب آمادگی برای مواقع ضروری با حمایت از ورزش کارکنان‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از ورزش کارکنان حمایت جدی می‌کند تا آمادگی و انسجام لازم برای مواقع ضروری در بین آنها به‌وجود آید.

کسب آمادگی برای مواقع ضروری با حمایت از ورزش کارکنان‌
غلامحسین خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سابقه 20 ساله تشکیل شورای ورزش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: این شورا هر سال رقابت‌های ورزشی متنوعی را در قالب رشته‌های مختلف در سطح کشور برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.
وی با اشاره به ضرورت پرداختن به ورزش در ادارات گفت: تلاش ما در بنیاد مسکن این است که همکارانمان را در بحث ورزش حمایت کنیم تا در محل کار و زندگی همیشه شاداب و سرزنده باشند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی دیگر از علل برگزاری مسابقات ورزشی در استان‌های مختلف را آشنایی کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سراسر کشور با یکدیگر ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به عضویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کمیته بازسازی مناطق آسیب دیده، این ارتباطات به ما کمک می‌کند تا در مواقع ضروری و حوادث مختلف مثل حادثه بم، منسجم‌تر به کمک هموطنانمان بشتابیم.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته مجموعه 5 هزار نفری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور با یکدیگر آشنا هستند، تصریح کرد: این آشنایی‌ها در رسیدگی به مناطق آسیب دیده می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
خانی برگزاری هر ساله مسابقات ورزشی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: همکاران ورزشکار ما، کارشناسان رشته‌های فنی هستند که بسیاری از آنها ورزش را به صورت نیمه حرفه‌ای دنبال می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال دسته یک بنیاد مسکن کشور در قم گفت: با توجه به اینکه به ایام میلاد کریمه اهل بیت(س) و دهه کرامت هستیم این مسابقات را در قم قرار دادیم تا همکاران ما از سراسر کشور با حضور در استان قم از این  فضای معنوی بهره‌مند شوند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، بازدید از اماکن توریستی و فرهنگی قم و بازدید از طرح‌های ‌هادی روستایی را از برنامه‌های جنبی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال دسته یک بنیاد مسکن کشور برشمرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه تیم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم نیز با آمادگی در سیزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال دسته یک بنیاد مسکن شرکت کرده است، بیان کرد: تیم قم در دوره پیشین این مسابقات به عنوان نایب قهرمانی دست یافته بود و در این دوره نیز به نتایج خوبی دست یافته است.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول