اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح قرآنی مصباح‌الهدی کردستان اعلام کرد:

آغاز ترم سوم طرح قرآنی مصباح‌الهدی در کردستان

خبرگزاری فارس: مجری طرح قرآنی مصباح‌الهدی استان کردستان از آغاز ترم سوم طرح قرآنی مصباح‌الهدی در این استان خبر داد.

آغاز ترم سوم طرح قرآنی مصباح‌الهدی در کردستان
سمیرا عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: این طرح ویژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی است که در قالب شش ترم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ترم سوم این طرح به زودی در سطح مدارس راهنمایی استان آغاز می‌شود، بیان داشت: در راستای برگزاری هرچه بهتر این طرح جلسه‌ای توجیهی با مربیان طرح یاد شده در سنندج برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح دانش‌آموزان با روخوانی، روانخوانی، تجوید و احکام شرعی آشنا می‌شود.
مجری طرح قرآنی مصباح‌الهدی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: در این طرح که در قالب 42 کلاس در سطح استان برگزار شده است، یک‌هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر کردستانی شرکت دارند.
عباسی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از این طرح ادامه داد: از 42 کلاس دایر شده در سطح استان 10 کلاس آن مربوط به شهرستان سنندج است.
وی به کتاب‌های مورد نظر برای تدریس در ترم سوم اشاره کرد و یادآور شد: در این ترم کتاب احکام شرعی ویژه فقه شافعی و جعفری و کتاب حیله‌القرآن سطح یک آموزش داده می‌شود.
وی ادامه داد: از ترم چهارم این طرح دوره آموزشی مفاهیم قرآن کریم نیز به دانش‌اموزان شرکت کننده در طرح آموزش داده خواهد شد.
مجری طرح قرآنی مصباح‌الهدی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان سخنان خود تلاش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری این طرح در مدارس راهنمایی را ستودنی عنوان کرد و خواستار همکاری و تعامل مربیان طرح یاد شده برای برگزاری هرچه بهتر این طرح شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول