اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

تعامل میان مسئولان رمز موفقیت در کارها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: تعامل و همکاری میان مسئولان رمز موفقیت در کارها و پروژه‌های عمرانی شهر است.

تعامل میان مسئولان رمز موفقیت در کارها است
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با وجود تمام پروژه‌های عمرانی، خدماتی، اقتصادی و ... اجرا شده شادگان همچنان با مشکلات زیادی روبه‌رو است.
وی خاطرنشان کرد: نشست‌های شورای اداری شادگان باید دارای برنامه‌ریزی هدفمند با رویکرد حل مشکلات بر اساس اولویت‌بندی باشد.
نماینده مردم شادگان در مجلس افزود: البته شورای اداری شهرستان تاکنون با تعامل موجود میان مسئول و حضور حداکثری اعضا توانسته گام‌های بزرگی در جهت حل مشکلات شهروندان بر دارد.
وی ادامه داد: مسئولان باید راهکاری ارائه دهند تا طرح مسائل مردم تنها به ساختمان اداری شورا ختم نشود و خارج از تشکیلات رسمی و اداری نیز مسائل مطرح شده و قابل پیگیری باشند.
ناصری‌نژاد تصریح کرد: قسمت اعظمی از مشکلات مردم در دست شورای شهر است و امیدواریم این شورا در راستای حل مشکلات مردم همچون گذشته گام‌های بلندی بردارد.
وی در ادامه گفت: خدمت‌رسانی در زمینه رشد و توسعه کشور از جمله وظایف نمایندگان مجلس در بحث قانون‌گذاری است که در این زمینه نمایندگان استان خوزستان تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌اند.
نماینده مردم شادگان در مجلس اضافه کرد: ایجاد اشتغال باید بر اساس تعهداتی که برای هر دستگاه گذاشته شده در موعد مقرر برای جوانان منطقه ایجاد شود.
وی اظهار داشت: توجه ویژه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کشاورزی شادگان می‌تواند در زمینه رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال تأثیر بسزایی داشته باشد.
ناصری‌نژاد رمز پیروزی در کارها تعامل و همکاری میان مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان در راستای تسهیل و تسریع در پروژه‌های مختلف شهر همچون گذشته با یکدیگر تعامل همه جانبه داشته باشند.
وی با اشاره به پروژه‌های بزرگی که در منطقه در حال اجرا است، افزود: بهره‌برداری و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام تحولی بنیادین در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ... شادگان به‌وجود می‌آورد.
نماینده مردم شادگان در مجلس از مسئولان خواست با توجه به فصل بازگشایی مدارس آموزش و پرورش را در ارائه خدمات آموزشی به آینده‌‌سازان کشور یاری کنند.
انتهای پیام،/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول