اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات صورت می‌گیرد؛

انتخاب رئیس جدید هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم‌

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های ناشنوایان امروز در حضور مسئولان، فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان و اداره‌کل ورزش و جوانان قم برگزار و رئیس جدید این هیئت معرفی می‌شود.

انتخاب رئیس جدید هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پس از ماه‌ها، اداره هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم به صورت سرپرستی، کاندیداها برای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در مجمع انتخابات این هیئت که امروز با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان و اعضای مجمع برگزار می‌شود، با یکدیگر رقابت می‌کنند.   
بدین ترتیب پس از مشخص شدن کاندیداها و همچنین هماهنگی با فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان‌، مقرر شده است تا مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم امروز شنبه نهم مهرماه با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش  و جوانان برگزار شود.
مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در حالی برگزار می‌شود که درمدت بیش از چهار سال گذشته، مسئولیت ریاست این هیئت بر عهده رضا زینل‌بیک از مدیران توانمند ورزشی بود و او تلاش‌های زیادی را برای رشد و توسعه ورزش‌های ناشنوایان قم انجام داد.
از جمله اقدامات مهم صورت‌ گرفته در هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در مدت ریاست رضا زینل‌بیک در طول بیش از چهار سال گذشته می‌توان به حضور قابل توجه تیم‌های ورزشی این هیئت در رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد.  
همچنین از مهم‌ترین موفقیت‌های هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم، قرار گرفتن تیم‌های فوتسال و فوتبال ناشنوایان استان در جمع چهار تیم برتر مرحله پایانی رقابت‌های سال‌های 1386 و 1387 قهرمانی کشور و راه‌اندازی بسیاری از رشته‌های ورزش‌های ناشنوایان بین فعالان این هیئت است که هم‌اکنون ورزشکاران زیر پوشش این هیئت در بخش‌های همگانی و قهرمانی با جدیت مشغول به فعالیت هستند.
از سوی دیگر در طول این سال‌ها جلال سعادتمند مسئولیت دبیری هیئت را بر عهده داشت و در مدت حضور وی ورزش‌های ناشنوایان استان قم در بخش بانوان تحرک خوبی داشت و بانوان والیبالیست ناشنوای قم در رقابت‌های کشوری حضور یافتند.  
اما در آستانه برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم که پس از چهار سال این هیئت را دارای رئیس جدید می‌کند، انتظارات از رئیس جدید بسیار بالاست زیرا ورزش‌های ناشنوایان نشان داده است که در قم ظرفیت و توانمندی بالایی دارد و همگان انتظار دارند قم حداقل در رقابت‌های قهرمانی کشور رشته‌های زیر مجموعه این هیئت دارای نماینده باشد.  
در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم رای رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مدیر کل ورزش و جوانان، مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی استان قم، نماینده داوران، نماینده مربیان، نماینده ورزشکاران و چند عضو دیگر مجمع حق رای دادن دارند تا رئیس جدید انتخاب شود.
انتهای پیام؛/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول