اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی دایی:

هیچ جای دنیا مدیران عامل ورزشی و فوتبالی نیستند

خبرگزاری فارس: هیچ جای دنیا مدیران عامل ورزشی و فوتبالی نیستند ما هم در فوتبال‌مان مدیر فوتبالی کم داریم و نمی‌شود به این مسئله ایراد گرفت.

هیچ جای دنیا مدیران عامل ورزشی و فوتبالی نیستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمعه شب تیم راه‌آهن شهرری مقابل نفت آبادان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر امتیازهای این بازی را به نفت آبادان واگذار کرد.
راه‌آهن با هدایت علی دایی در حالی یک شکست دیگر را در این فصل متحمل شد که در مقابل شاگردان غلام پیروانی در نفت آبادان بازی می‌کرد.
در حالی که تیم راه‌آهن میزبان این بازی بود تیم نفت آبادان در دقیقه 56 توسط فونیکه‌سی و از روی نقطه پنالتی به گل رسید و همچنین در ادامه در دقیقه 76 بار دیگر با گلزنی فونیکه‌سی به گل دست یافتند و امتیازهای این بازی را از آن خود کرد.
علی دایی پس از شکست 2 بر صفر خانگی تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری در ارتباط با عملکرد شاگردانش گفت: بازی در اختیار راه‌آهن بود و کلکسیونی از موقعیت‌ها را خراب کردیم. می‌توانستیم نیمه اول 2 بر یک به رختکن برویم و نیمه دوم هم بی‌دقتی کردیم، ما در این بازی در ضد حمله به حریف پنالتی دادیم و گل دوم هم از روی ضد حمله خوردیم. نباید این نتیجه را می‌گرفتیم اما فوتبال همین است. وقتی گل خالی را نمی‌زنی، می‌بازی. عدم تمرکز سبب شد در خانه ببازیم در حالی که در بازی‌های خانگی حتی یک امتیاز هم نباید به حریف بدهیم.
سرمربی تیم راه‌آهن شهرری در ارتباط با مشکلات تیمش گفت: خودمان مشکل را می‌دانیم اما در قسمت‌هایی مشکل داریم که بازیکن جایگزین نداریم و باید تا نیم فصل صبر کنیم. باید روی توانایی‌ همین بازیکنان حساب کنیم. باید زحمت بکشیم و چند تغییر در تیم بدهیم اما چون بازی آینده با استقلال است برای تغییرات نمی‌توانیم ریسک کنیم.
وی پاسخ به سؤالی در ارتباط با مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: مشکل فردی داریم. تیمی که روی ضد حمله گل می‌خورد جز مشکل فردی مسئله دیگری ندارد. مالکان باشگاه تمام تلاش خود را انجام دادند. ما باید کیفیت فنی خود را بالا ببریم.
دایی: پس از این نشست در مصاحبه‌ای با برنامه 90 در ارتباط با مدیرعامل جدید باشگاه پیروزی خاطرنشان کرد: من چون خودم را پرسپولیسی می‌دانم به رویانیان گفتم هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. کارنامه رویانیان مشخص است. هیچ جای دنیا مدیران عامل ورزشی و فوتبالی نیستند ما هم در فوتبال‌مان مدیر فوتبالی کم داریم و نمی‌شود به این مسئله ایراد گرفت. مردم به نحوه رفت و آمد‌ها ایراد می‌گیرند و چون تیم‌ها دولتی هستند مردم هم نمی‌توانند کاری کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول