اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 مهر ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری آزمون دوره خبرنگاری در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: آزمون کتبی دوره آموزشی خبرنگاری در قزوین 21 مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون دوره خبرنگاری در قزوین
علی علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: کارآموزان خبرنگاری در ماه‌های خرداد و تیر ماه سال جاری در کلاس‌های آموزشی که توسط خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، شرکت کردند.
وی ادامه داد: این کلاس‌های آموزشی در رشته‌های خبرنویسی، تکنیک‌های مصاحبه، گزارش‌نویسی، شیوه نگارش در مطبوعات و اصول روابط عمومی و شناخت مخاطب و افکار عمومی برگزار شد که امتحان کتبی این دوره آموزشی روز پنجشنبه 21 مهر ماه جاری ساعت 9 صبح در مجتمع ارشاد واقع در فلکه میرعماد برگزار می‌شود.
رئیس خانه مطبوعات استان قزوین اضافه کرد: کارآموزان خبرنگاری باید برای ورود به جلسه امتحان، کارت ورود به جلسه را که توسط خانه مطبوعات استان صادر شده است به همراه داشته باشند که شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه در روزهای 18 و 19 مهر ماه جاری به دفتر خانه مطبوعات استان مراجعه کنند.
وی اعلام کرد: در صورت عدم داشتن کارت ورود به جلسه، امکان ورود به جلسه وجود نخواهد داشت.
علیمحمدی تصریح کرد: همچنین کارآموزان باید مدارکی را که قبلا توسط خانه مطبوعات اعلام شده و شامل دو قطعه عکس سه در چهار، کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی است، هرچه سریع‌تر تحویل خانه مطبوعات دهند تا در صورت قبولی در آزمون، کارنامه دوره مقدماتی برای آنها صادر شود.
وی تأکید کرد: از تمامی کسانی که در این دوره آموزشی شرکت کردند، درخواست می‌شود از آنجا که این دوره آموزشی آخرین کلاس‌های دوره مقدماتی خبرنگاری در استان بوده است با جدیت مطالعات لازم را داشته و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند.
رئیس خانه مطبوعات استان قزوین یادآور شد: با توجه به برگزاری آزمون این دوره در 21 مهر ماه، کسانی که قصد دارند در حوزه مطبوعات کار کنند، با توجه بالایی در آزمون شرکت کنند زیرا در آینده آنچه وزارت ارشاد، خانه مطبوعات و هم نشریات دنبال آن هستند این است که افرادی باید در این حیطه حضور یابند که مدارک لازم را در این حوزه در سطح دانشگاهی و یا دوره‌های آموزشی داشته باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول