اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین خبر داد:

مقام سوم قزوین در رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین گفت: ورزشکاران استان قزوین در رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور مقام سوم را کسب کردند.

مقام سوم قزوین در رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی اظهار داشت: ورزشکاران تیم پاورلیفتینگ قزوین با هدایت حمزه کشاورزی به عنوان مربی در این رقابت‌ها موفق به کسب سه عنوان قهرمانی، دو مقام دومی و شش عنوان سومی شدند.
وی ادامه داد: در بخش جوانان این رقابت‌ها و در وزن 53 کیلوگرم علی کشاورزی با 350 کیلوگرم عنوان سوم را به دست آورد، محمد دودانگه با 425 امتیاز مقام دوم را در وزن 59 کیلوگرم کسب کرد و در 66 کیلوگرم نیز شاپور کاکایی با ثبت رکورد 405 کیلوگرم در جای سوم ایستاد.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین اضافه کرد: در وزن 74 کیلوگرم نیز اکبر ذوالقدر با 590 کیلوگرم در بخش مستر یک، قهرمان شد و در مستر سه نیز حسن عرب بافرانی با ثبت رکورد 380 کیلوگرم عنوان نخست را به خود اختصاص داد.
وی تصریح کرد: ابوالفضل رحمانی با ثبت رکورد 580 کیلوگرم و اسماعیل نوروزی با 575 کیلوگرم دیگر ورزشکاران تیم پاورلیفیتنگ قزوین بودند که در وزن 83 کیلوگرم رده سنی جوانان به ترتیب عناوین دوم و سوم را به‌ دست آوردند.
محمودی یادآور شد: در رده سنی بزرگسالان و وزن 105 کیلوگرم نیز سعید کشاورز جعفر زاده با ثبت رکورد 740 کیلوگرم عنوان نخست را کسب کرد و امیر حسین غیاثوند نیز در وزن 120 کیلوگرم با ثبت وزنه 455 کیلوگرمی مقام سوم را کسب کرد.
وی خاطر نشان کرد: در 120 کیلوگرم نیز پوریا جمشیدی با 752 کیلوگرم قهرمان رده سنی جوانان شد و مهدی رمضانی نیز عنوان سومی بزرگسالان را به خود اختصاص داد.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین افزود: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ قهرمانی کشور با حضور 14 تیم از 12 استان در زرین شهر اصفهان برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به عضویت دو بانوی رزمی کار قزوینی در تیم ملی گفت: مریم عادل و فرشته طاهرخانی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی جوجیتسو بانوان هستند.
محمودی افزود: این دو بانوی ورزشکار پیش از این در رقابت‌های قهرمانی جوجیتسو بانوان کشور که در اصفهان برگزار شده بود به ترتیب عنوان سوم و بهترین مبارزه گر بخش کومیته را کسب کرده بودند.
انتهای پیام،/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول