اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری گلستان:

الگودهی از منش حضرت معصومه مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری گلستان گفت: الگودهی بهینه از منش حضرت معصومه(س) به دختران مورد توجه همگان باشد.

الگودهی از منش حضرت معصومه مورد توجه باشد
مهری مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: مباحث مربوط به دختران از دغدغه‌های فکری همیشگی اجتماع ماست و هر گروه و قشری از منظر و دیدگاه خود به این موضوع نگاه می‌کند.
وی تصریح کرد: اما این جایگاه از چنان حساسیتی برخوردار است که باید با هوشیاری هر چه تمام‌ به‌ آن پرداخت.
مشاور استاندار گلستان در امور زنان و خانواده گفت: حال که در کشور اسلامی ما روز ولادت حضرت معصومه(س) را به عنوان روزی برای دختران این مرز و بوم و با عنوان روز ملی دختران انتخاب کرده‌اند، باید آن را فرصتی مغتنم بدانیم تا به بررسی جایگاه و امکانات آنها بپردازیم.
مهدوی افزود: باید با گسترش فرهنگ و حجاب، افزایش خودباوری، اصلاح نگرش‌های جامعه، خانواده و رسانه‌ها به دختران و همچنین الگودهی بهینه از منش حضرت معصومه(س) از جمله اهدافی باشد که در این روز بدان بپردازیم.
وی ضمن تبریک این روز به تمام دختران ایرانی و با بیان اینکه انتخاب این روز بزرگ به عنوان روز ملی دختر، نشان از توجهی است که نظام به دختران دارد، ادامه داد: دختران امروز نشان داده‌اند که از ظرفیت و شایستگی‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف برخوردار هستند.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری گلستان خاطرنشان کرد: اما چیزی که مهم است باور آن از سوی خود آنها و جهت‌دهی به جا و مناسب والدین در تربیت آنها است چرا که خودکنترلی و خودمدیریتی از اصولی است که هر جامعه را می‌تواند در ابعاد مختلف ایمن کند.
مهدوی با اشاره به اینکه در بحث تربیتی نباید تک بعد نگری داشته باشیم، افزود: این وظیفه همه است که دست به دست هم دهیم تا وضع موجود حاکم بر قشر دختران را به سمت و سویی مطلوب‌تر از آنچه هست سوق دهیم.
وی ادامه داد: به ویژه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها که می‌توانند به لحاظ بار علمی و فرهنگی کمک شایانی در این زمینه داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول