اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده بسیج مستضعفین کشور صورت گرفت؛

تجلیل از 600 عشایر پیشکسوت سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: با حضور فرمانده بسیج مستضعفین کشور از 600 نفرعشایر پیشکسوت سیستان و بلوچستان تقدیر و تجلیل شد.

تجلیل از 600 عشایر پیشکسوت سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان است که در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمن بعثی توانستند به پیروزی برسند.
سردار محمدرضا نقدی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر تکریم و احترام به بازنشستگان و پیشکسوتان افزود: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و کوشش‌های این عزیزان است و نسل جوان ما باید با الگو گیری از این عزیزان بر پیشرفت و توسعه روز افزون انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.
 وی همچنین به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اشاره و عنوان داشت : این بیداری اسلامی نتیجه الگو گیری کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی ایران است و مردم این کشورها با تلاش و ایستادگی در مقابل حاکمان ستمگر و ظالم خود می‌توانند چون ایران اسلامی به پیروزی برسند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: عشایر از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در رکاب امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت بوده‌اند.
نقدی در ادامه به اجرای طرح شهید کاظمی اشاره کرد و گفت: این طرح با عنایت مقام معظم رهبری با هدف تجلیل از عشایر پیشکسوت و اهدا احکام بازنشستگی برای این قشر انجام شده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز با گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از آرمان‌های امام و انقلاب دفاع کردند و توانستند دشمن را که از لحاظ نظامی مجهز به سلاح‌های پیشرفته روز دنیا بود را با سلاح ایمان و توکل به خدا شکست دهند.
علیرضا عظیمی جاهد با اشاره به تلاش‌های عشایر، معتمدان و مرزداران سیستان و بلوچستان در حراست و حفاظت از مرزهای شرقی کشور بیان کرد: عشایر این استان با الگو گیری از شهدا و رزمندگان درصدد خنثی سازی توطئه‌های دشمنان هستند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.
وی به توطئه های فرهنگی و مذهبی دشمن در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: دشمن بارها با ترفندها و توطئه‌های جدید درصدد برهم زدن وحدت شیعه و سنی در این استان بوده که به لطف خدا و بیداری مردم شیعه و سنی این توطئه و ترفند دشمن عملی نشد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به طرح شهید کاظمی اشاره کرد و گفت: از مزایای اجرای این طرح، صدور دفترچه بیمه برای عشایر و اعضا خانواده، تحصیل فرزندان و معافیت سربازی فرزندان عشایر است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول