اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزئیات انفجار خط لوله فرآورده‌‌های نفتی تهران به تبریز تشریح شد

خبرگزاری فارس: انفجار و آتش‌سوزی مهیب که در اثر ترکیدگی خط لوله فرآورده‌های نفتی در شهرک اندیشه میانه رخ داده بود، با تلاش ستاد بحران شهرستان و نیروهای آتش نشانی مهار شد.

جزئیات انفجار خط لوله فرآورده‌‌های نفتی تهران به تبریز تشریح شد
فرماندار میانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میانه زمان آتش سوزی را ساعت هشت صبح اعلام کرد و در مورد علت حادثه گفت: حفاری برای آبرسانی به شهرک 48 هکتاری مسکن مهر در این مسیر انجام می‌شد که با سهل‌انگاری از سوی پیمانکار طرح آبرسانی میانه به جای حفاری از سوی کارگران از بیل مکانیکی استفاده کرده که با برخورد به خط لوله فرآورده‌های نفتی باعث انفجار شده است.
تقی خلفاپور به خاموشی نیم ساعته آتش‌سوزی اشاره کرد و گفت بر اساس گزارش فوری حادثه، ستاد بحران شهرستان، اکیپ آتش نشانی و عوامل نظامی و انتظامی بلافاصله در محل حادثه حاضر و گزارش حادثه به شهرهای مجاور از جمله زنجان و هشترود و بستان‌آباد اعلام شد که نیروهای کمکی آنها نیز به میانه اعزام شدند.
محمدسربازی، معاون عملیات خطوط شمال‌غرب کشور از قطعی خط لوله فرآورده‌های نفتی تهران تا تبریز خبر داد و گفت: این خط لوله تا عصر امروز ترمیم و دوباره راه‌اندازی می‌شود.
براساس گزارش فارس، این حادثه تلفات جانی نداشته و خسارت‌های مالی وارد شده بر آن مشخص نیست.
شهرستان میانه، در شمال غربی ایران و جنوب شرقی استان آذربایجان شرقی قرار گرفته و یکی از 19 شهرستان آن به شمار می‌رود.
این شهرستان در محل تلاقی سه استان آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل قرار گرفته و هفت همسایه در اطراف خود دارد: سراب از شمال، بستان‌آباد از شمال‌غربی، هشترود از غرب، چاراویماق از جنوب غربی، زنجان از جنوب، خلخال از شرق و اردبیل از شمال شرقی این شهرستان را دربرگرفته‌اند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول