اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 184 طرح پذیرفته شده در وزارت صنعت؛

12 طرح به صنعت کرمانشاه اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمانشاه گفت: از 184 طرح پذیرفته شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور، 12طرح به صنعت و معدن استان کرمانشاه اختصاص یافت.

12 طرح به صنعت کرمانشاه اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، عبدالمجید واحدی در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که با حضور اعضا در استانداری بر‌گزار شد، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید در امر ترغیب متقاضیان مشاغل خانگی به بانک‌های عامل کوشا باشند و ابراز امیدواری کرد: از 184 طرح پذیرفته شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور 12 طرح آن به صنعت و معدن استان کرمانشاه اختصاص یافت.
واحدی تعداد ثبت‌نام کنندگان مشاغل خانگی  استان‌ را تاکنون 16‌هزار و 675 نفر عنوان کرد که از این تعداد ‌2هزار و 530 نفر‌ صدور مجوز شده و یک هزار و 178 نفر به بانک‌های عامل استان‌ معرفی شده‌اند.
معاون بر‌نامه‌ریزی استاندار خاطر‌نشان کرد: عملکرد طرح‌های مصوب سرمایه در گردش سازمان جهاد کشاورزی و صنایع و معادن استان طی هفته جاری از مجموع دو طرح مصوب‌ یک هزار و 700 میلیون ریال بر‌آورد شده است.
واحدی همچنین میزان انعقاد قرار‌داد طرح‌های زود‌بازده طی هفته جاری‌ از مجموع 5 طرح مصوب را 2 میلیارد و 320 میلیون تومان اعلام کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول