اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تعمیق بیشتر روابط دوستانه نوجوانان؛

کتاب دوستی‌های ابدی منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب دوستی‌های ابدی با هدف تعمیق روابط دوستی صحیح نوجوانان و به همت مؤسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان آستان قدس رضوی منتشر شد.

کتاب دوستی‌های ابدی منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان آستان قدس رضوی، این کتاب که زیر نظر شورای علمی متشکل از حجج‌الإسلام سید محمود مرویان حسینی، حسین دهنوی و دکتر محسن ایمانی گردآوری شده با نگاهی ویژه و آسیب شناسانه به روابط دوستانه و مفید نوجوانان با گروه همسالان، در قالب 60 صفحه با سه فصل تنظیم شده است.
فصل اول این اثر با عنوان اصول دوستی شامل بخش‌های دوست یعنی ...، مرزهای دوستی را بشناسیم، ویژگی‌های یک دوست خوب چیست؟ ، رابطه‌های خوب با دوستان خوب، دوستی چیست و با دوستان چگونه باشیم؟ و از دوست خود چه خواسته‌هایی دارم؟ 
داستان زندگی عنوان فصل دوم این کتاب است که بخش‌هایی با عناوین دوست خوب عطر خوش زندگی است، دوستان قدیمی سرمایه‌های ارزشمند زندگی‌اند، در انتخاب دوست دقت خواهم کرد، دوستان خوب آیینه نیکی‌های خداوندند، دوستان نادان روح آدمی را خسته می‌کنند، همنشینی با دوستان بد همانند سوار شدن بر کشتی طوفان زده است، دوست حقیقی آینه من است و با دوستانم گذشت پیشه می‌کنم را شامل می‌شود و فصل سوم کتاب با عنوان سین . جیم . ارتباط » به 18 پرسش و پاسخ اساسی در زمینه ارتباط نوجوان با پدر و مادر در خانواده اختصاص دارد.
این کتاب در تیراژ سه هزار نسخه منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر مراجعه به نمایندگی‌های فروش و کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، از امکانات خرید اینترنتی این اثر در سامانهshop.aqrjavan.org نیز استفاده کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول