اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

مسلمانان باید در حفظ آموزه‌های اسلام کوشا باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تأکید بر حفظ شئون و آموزه‌های اسلامی در جامعه از همه مسلمانان خواست که در حفظ و تعالی آموزه‌های اسلامی در جامعه احساس مسئولیت کنند.

مسلمانان باید در حفظ آموزه‌های اسلام کوشا باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، گفت: توطئه‌ها و برنامه‌های ضداسلامی جبهه غرب و دشمنان اسلام همواره جوانان و نسل آینده‌ساز جامعه را مورد هدف قرار داده و در این راستا ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آنان بوده است.
وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ناامنی‌‌ها و فعالیت‌های تروریست‌ها در کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی باید قدر امنیت و آسایش کنونی در جامعه را بدانند و به کسی اجازه اختلال در این آسایش و امنیت را ندهند.
ماموستا مجتهدی با تقدیر از خدمات نیروهای امنیتی و انتظامی کشور در مقابله با گروه‌های تروریستی و مخل امنیت در مرزهای کشور، اظهار داشت: امنیت و آرامش اجتماعی فقط با همکاری و انسجام همه اقشار مختلف مردم میسر می‌شود و باید همواره در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.
امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار فراهم‌ کردن هر چه بیشتر زمینه‌های حضور جوانان در فعالیت‌های دینی و برنامه‌های اعتقادی شد و از دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و جوانان خواست تا این مهم را مورد توجه قرار دهند.
ماموستا مجتهدی به خدمات نظام جمهوری اسلامی در نقاط مختلف ایران و تلاش‌های بی‌دریغ مسئولان نظام اعم از مدیران و مسئولان جزء تا مسئولان تراز اول کشور برای خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون هر فرد ایرانی به راحتی می‌تواند از هر مسئولی انتقاد کرده و عملکرد وی را مورد کنکاش قرار دهد و مسئولان نیز پاسخگوی وی باشند و این مهم تبلور عینی ارتباط بین مردم و مسئولان در جامعه اسلامی و منطبق با آموزه‌های اسلام است.
وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته عمل به آموزه‌های اسلامی و مبانی دینی در جامعه را زمینه‌ساز تعالی و پیشرفت مسلمانان در عرصه‌های گوناگون عنوان کرد و از همه اقشار جامعه خواست که با تمام توان در این مسیر گام بردارند.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول